رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه عشق به دانایی اصحاب قلم را در مسیر دشوارشان پابرجا نگه می‌دارد، گفت: بهتر است به جای توزیع پول، بر توزیع دانایی و معرفت تمرکز و تاکید کنیم.
کد خبر: ۴۷۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 08 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،کیوان کاشفی  ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: هفدهم مرداد‌ماه روز خبرنگار، روز روایتگران تلاش‌ها، موفقیت‌های بشری، روایان رنج‌ها و کاستی‌های بشر است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه ادامه داد: 2 دهه پیش که طالبان افغانستان را به اشغال خود درآوردند، برخی از دیپلمات‌های ایرانی و یک خبرنگار ایرانی را به شهادت رساندند، از این رو 
روز شهادت محمود صارمی خبرنگاری که قربانی جهل طالبان شد، به عنوان روز خبرنگار نامیده شد تا یادمان باشد که خبرنگاران در جستجوی روشنایی نور هستند.

وی افزود: وقتی به روند توسعه در کشور نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که درایت و تدبیر بیش از بودجه‌های متمرکز دولتی برای کشور مفید بوده و این واقعیت، به ما یادآوری می‌کند که به جای توزیع پول، بهتر است بر توزیع دانایی و معرفت تمرکز و تاکید کنیم.

کاشفی اضافه کرد: خبرنگاران به دلیل شغل‌شان، می‌توانند نقش مشاور افتخاری و تحلیلگر تحولات را بر عهده داشته و به مسؤولان حکومتی و  صاحبان کسب و کار کمک کنند تا تصمیم‌های بهتری اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در مسیر تهیه گزارش و خبر، آگاهی و دانش خود را افزون می‌کنند و هر روز با سرمایه معرفتی افزون‌تری، به کار خود ادامه می‌دهند، شاید همین عشق به دانایی باشد که اصحاب قلم را در مسیر دشوارشان پابرجا نگه می‌دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار