رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به حرکت اخیر عده‌ای از نمایندگان مجلس در برخورد با موگرینی، گفت: این حرکت عزت اسلامی و ایرانی ملت بزرگ ایران را خدشه‌دار کرد و این چنین حرکاتی از سوی نمایندگان دل بسیاری را بدرد آورد.
کد خبر: ۴۷۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 08 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، علی‌رضا شهرستانی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت 557 شهید استان کرمانشاه در عملیات‌های مرصاد و نصر7 و همچنین شهید والامقام سید‌محمد سعید‌جعفری، اظهار داشت: امروز عده‌ای پیشرفت کشور را وابسته به ارتباط  با کشور‌های غربی می‌دانند که بسیار جای تاسف دارد.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به حرکت اخیر عده‌ای از نمایندگان مجلس در برخورد با موگرینی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، ادامه داد: این حرکت عزت اسلامی و ایرانی ملت بزرگ ایران را خدشه‌دار کرد و این چنین حرکاتی از سوی نمایندگان دل بسیاری را بدرد آورد.

وی افزود: حرکت این نمایندگان مجلس بیشتر ناراحت کننده بود، چرا که در سالروز انقلاب مشروطه چنین حرکتی انجام دادند، مشروطه‌ای که یادآور شیخ فضل‌الله نوری است که جان خود را برای مشروعه بودن مشروطه و مجلس نثار می‌کند و مدرسی که لحظه‌ای در دفاع از استقلال و دیانت این سرزمین آرام نگرفت تا زمانی که به شهادت رسید.

شهرستانی گفت: ملت ایران نباید فراموش کند که در زمان دفاع مقدس همین اروپائیان حتی اجازه ورود سیم خاردار را به کشور ما نمی‌دادند چه برسد به تجهیزات مهم جنگی‌، اما مردم ایران با مقاومت و تقدیم شهدای گرانقدر توانستند استقلال و پیشرفت کشور را تضمین کنند.

وی پیشرفت و استقلالی که امروز در کشور به آن  دست یافته‌ایم را فقط مدیون خون شهدا دانست و افزود: امروز به برکت خون شهدا و مقاومت مردم ایران در مقابل سلطه‌گری غربی‌ها‌،
ایران یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا در امور مختلف نظیر نظامی‌، هسته‌ای‌، نانو، پزشکی و... است و این پیشرفت‌ها نه در ارتباط با دشمنان همیشگی ایران، بلکه با ضمانت خون شهدا و مقاومت مردم ایران به‌دست آمده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار