سید حسینعلی موسوی ؛
فرماندار دهلران گفت:دولت با تمام توان و براساس همه ظرفیت ها و بهره گیری از ظرفیت های ملی و منطقه ای برای تامین این مهم را دنبال می کند.
کد خبر: ۴۷۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 02 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛سید حسینعلی موسوی در دیدار باشماری از فعالان سیاسی انتخاباتی دهلران اظهار کرد: مردم در انتخابات به برنامه ها وعملکرد مثبت دولت در همه حوزه ها رای دادند و این وظیفه مسئولان را در ادامه خدمت به مردم و تداوم این برنامه ها سنگین تر می کند.

 
فرماندار دهلران در ادامه به ظرفیت های این شهرستان در همه حوزه ها و بویژه حوزه نفت و گاز،آب و خاک و کشاورزی اشاره و افزود: دولت با شناسایی این استعدادها و سرمایه گذاری ها توانسته این شهرستان را بیش از پیش در مسیر توسعه قرار دهد.
 
موسوی حجم سرمایه گذاری ها دولت تدبیر و امید در شهرستان را یادآور شد و افزود: در چهار سال گذشته دولت بخوبی استعدادهای شهرستان را مورد توجه قرار داده و امروز شاهد توسعه وترقی شهرستان و فعالیت پروژه های مهم وتاثیر گذار در زمینه اشتغال و تولید در دهلران هستیم.
 
وی به حمایت دولت از طرح های اشتغالزایی اشاره و افزود: متقاضیان اجرای طرح های اشتغالزایی مورد حمایت دولت هستند و در زمینه دریافت تسهیلات مشکلی وجود ندارد.
 
فرماندار دهلران عمران شهری و توجه به فضاهای سبز را از دغدغه های مردم و مسئولان دانست و افزود: این مهم پیوسته در دستور کار است و اعضای شورای شهر و شهردار نیز باید با برنامه ریزی این مهم را دنبال کنند تا مردم از فضاهای سبز و مبلمان شهری مناسب برخوردار باشند.
 
موسوی با اشاره به ظرفیت های بخش گردشگری شهرستان و لزوم اشتغالزایی در این زمینه گفت: حمایت از بخش خصوصی در این زمینه نیز مد نظر است و می شود از این طریق نیز برای شهرستان اتشغالزایی ایجاد کرد.
 
وی سرمایه گذاری های دولت در حوزه کشاورزی و نفت وگاز شهرستان را یادآور شد و گفت: در این دولت بخوبی ظرفیت های این شهرستان در این حوزه ها در کانون توجه قرار گرفته و اقدامات خوبی انجام و در دست اقدام است که نوید بخش آینده روشن در خصوص اشتغال و رونق اقتصادی منطقه است.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران با اشاره به پیگیری ها بر ای پروژه های حوزه راه،نفت و گاز و نیرو در شهرستان توسط مدیریت ارشد استان و دولت تدبیر و امید گفت: تسریع در عملیات اجرایی ان جی ال، آغاز عملیات چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک، تعریض مسیر دهلران به مهران، تلاش برای شرایط فعالیت پتروشیمی دهلران، پیگیری برای رفع مشکلات راه چمسرخ و پیگیری ویژه بازگشایی مرز چیلات همه از اقدامات مفید و موثر دولت در راستای توسعه شهرستان هستند که به جد دنبال می شوند.
 
موسوی حجم سرمایه گذاری های میلیاردی دولت در حوزه کشاورزی شهرستان و اجرای سامانه گرمسیری و آبیاری تحت فشار را از دیگر اقدامات ذکر کرد و گفت: افزایش سطح زیر کشت، افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین اهدافی است که دولت در حوزه کشاورزی شهرستان دنبال می کند.
 
در این نشست نیز اعضای ستاد دکتر روحانی در شهرستان نظرات ،پیشنهادات و راهکاری خود را در جهت بهره مندی بیشتر از ظرفیت های شهرستان جهت تسریع در توسعه و پیگیری مطالبات عمومی مردم را با فرماندار در میان گذاشتند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار