معاون اول رییس جمهور مطرح کرد:
معاون اول رئیس جمهور گفت: ما چالش های عمده ای در کشور داریم و دیگر نسخه های قدیمی برای بیکاری جواب نمی دهد و واقعا نرخ بیکاری کرمانشاه تن من را لرزاند!
کد خبر: ۴۶۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 25 July 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک، اسحاق جهانگیری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س)افزود: واقعیت این است که بانوان در کشور ما یک مطالبه به حقی دارند و آن اینکه نسبت به توانایی ها و زحمات آنها برایشان موقعیت های مناسبی فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: چرا باید در همین سالن شورای اداری استانمدیر زن نمی بینیم. نخبگان زن ما توانایی های زیادی دارند و نمونه آن همین خانم میرزاخانی که اخیرا به رحمت ایزدی پیوست است که باید تمهیداتی در این رایطه بیندیشد.

وی ابراز داشت:در برنامه ششم دولت سهم ۳۰ درصدی برای مدیریت بانوان دیده شده است و آن وقت این وضعیت تغییر خواهد کرد و همچنین تصمیم گرفته ایم که در آینده ۸ سال سن مدیریتی کشور را کاهش دهیم.

جهانگیری تصریح کرد:در پایان دولت یازدهم می توانیم بگوییم که نسبت به هر آنچه که تمرکز داشتیم موفق بودیم. در تعاملات خارجی، مذاکرات هسته ای و بحث ایران هراسی موفق شدیم کاری کنیم که همه ایران را دوست داشته باشند و دیگر حرف آمریکا خریدار نداشته باشد.

وی اظهار داشت: همچنین در اقتصاد  دولت توفیق داشته و توانسته ثبات ایجاد کندو سیاست های اقتصاد مقاومتی هم به خوبی پیش رفته  و در مجموع می توانیم بگوییم در حوزه های سیاسی واقتصادی اجتماعی موفق بودیم.

 
وی افزود: ما باید برای هر استعداد و رشته تحصیلی و مهارت متناسب با آن فرصت شغلی ایجاد کنیم. باید بتوانیم اقتصاد کشور را رشد دهیم که سالانه ظرفیت ایجاد یک میلیون شغل داشته باشیم. 

معاون اول رئیس همچنین با اشاره به فرصت های موجود در کشور اذعان داشت: ما در مقابل همه این چالشها ظرفیت های بی نظیری داریم و مردم از مسئولین توقع دارند که با این فرصت ها چالش های موجود را بر طرف کنند.

جهانگیری تاکید کرد: نیاز مهم امروز  وحدت و همدلی است و برای رفع چالش ها با استفاده از فرصت ها نیاز به یک وحدت ملی هستیم رهبر معظم انقلاب علاوه بر دولت همه نهادها از قوای دیگر تا نیروهای مسلح و... را مسئول پیشبرد اقتصاد مقاوتی دانستند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار