استاندار کرمانشاه گفت:سامانه سردسیری که یکی پروژه بزرگ آبی در کرمانشاه باقی مانده که مطالعات آن توسط وزارت نیرو‌انجام شده و تقاضا داریم به زودی اجرایی شود.
کد خبر: ۴۶۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 25 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،، اسدالله رازانی در آیین افتتاح چند طرح آبی در استان کرمانشاه که امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، افزود: امروز طرح های مهمی در استان افتتاح می شود که بیانگر کارنامه درخشان دولت تدبیر و امید در کرمانشاه است از جمله این طرح ها شامل آبگیری دو سد، افتتاح آبرسانی به ۱۰۲ روستا و افتتاح کارخانه ایران خودرو است.

وی خاطر نشان کرد:کار حفاری تونل سامانه گرمسیری دو ماه پیش به پایان رسید و امید به مردم داده شد که در فصل آبی جدید و فصل پاییز بتوانند از فاز اول این پروژه بهره مند شوند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: چند تصفیه خانه آب و فاضلاب نیز در شهرهای مختلف استان در دست احداث است و پروژه های آبرسانی روستایی متعددی هم در دست اجرا داریم.

رازانی  ابراز داشت:کرمانشاه انتظار بیشتری از وزارت نیرو خصوصا در پروژه های آبی دارد، و در حالیکه کشاورزی استعداد اول استان است و در شرایطی که ۱.۵ درصد مساحت کشور، شش درصد اراضی زراعی و هشت درصد آب کشور را داریم، اما میزان تولیدات کشاورزی کرمانشاه از ۱.۵ تا دو درصد کشور تجاوز نمی کند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار