مربی تیم ملی بوکس از برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی بوکس کوبا در ایران خبر داد و گفت: تیم بوکس کوبا با ترکیب اصلی خود با تیم ملی کشور اردوی مشترک برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۶۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 25 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،اسفندیار محمدی ، اظهار داشت: تیم ملی بوکس روند خوبی را از لحاظ جوان‌گرایی و میدان دادن به بازیکنان مستعد شروع کرده است به همین دلیل باید صبر و شکیبایی به خرج داد تا به اهداف خود برسیم.

مربی تیم ملی بوکس گفت: جوان‌گرایی کار ساده‌ای نیست و باید به تدریج انجام شود، البته این مسئله زمانی با موفقیت همراه است که از فاکتور تجریه نیز بهره‌مند باشیم.

محمدی با بیان اینکه بوکس ایران نیاز به تغییر نسل داشت، خاطرنشان کرد: برای این کار ممکن است در مقطعی با مشکل روبرو شویم، اما پس از مدتی کار درست می‌شود.

این مربی کرمانشاهی در مورد اعتراض ملی‌پوش‌ها نسبت به تمرینات سخت باربارو فرناندز خیمنز سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس، اظهار داشت: خیمنز یک مربی بین‌المللی و بزرگ است و نحوه تمریناتش با مربیان ایرانی تفاوت دارد، تمرینات این مربی کوبایی بسیار سخت است و اصلا هم نمی‌شود از زیر تمرینات فرار کرد.

وی به برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی بوکس کوبا در ایران اشاره کرد و گفت: تیم بوکس کوبا با ترکیب اصلی خود به ایران می‌آئید و با تیم ملی کشور اردوی مشترک برگزار می‌کند.

محمدی با اشاره به وضعیت بوکسورهای کرمانشاهی در تیم ملی، اظهار داشت: عباس افشارنیا، بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی که در کردستان برگزار شد دعوت شده بود و توانست شاهین موسوی یکی از مدعیان اصلی تیم ملی در وزن 75 کیلوگرم را شکست دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار