مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از برگزاری جشنواره فرهنگی- ادبی منطقه‌ای بازی‌دراز در شهرستان سرپل ذهاب از استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 25 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،حجت‌الاسلام رحیم جعفری ، برگزاری جشنواره فرهنگی- ادبی منطقه‌ای بازی‌دراز در شهرستان سرپل ذهاب از استان کرمانشاه خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت و جایگاه منطقه بازی‌دراز گفت : بازی دراز از موقعیت ویژه ای در زمان دفاع مقدس برخوردار بوده و امروز این جایگاه به عنوان یک موقعیت فرهنگی مورد توجه است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی- ادبی بازی دراز به صورت منطقه‌ای  در غرب کشور و با حضور هنرمندان استانهای همدان، ایلام، کردستان، لرستان و کرمانشاه برگزار می شود و امید است در آینده شاهد برگزاری کشوری این رویداد مهم باشیم.

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره منطقه‌ای بازی‌دراز در استان کرمانشاه

جعفری تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش شعر، داستان کوتاه و خاطره برگزار می شود و در بخش شعرعلاقمندان می‌توانند اشعار خود را هم به صورت فارسی و هم کردی درموضوعات مشخص شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان خبر داد و گفت: بزودی دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی ادبی بازی دراز در سرپل ذهاب راه اندازی می شود و انتظار می رود ادارات این شهرستان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب را در اجرای این رویداد مهم یاری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی    bazideraz.sarpol@gmail.com ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۸۸۵۸۹۴۰۵ یا تلفن های ثابت ۰۸۳۴۲۲۲۲۹۹ و ۰۸۳۴۲۲۲۲۴۷۱ تماس حاصل کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار