مهرداد کرمی در گفتگو با تابناک:
معاونت حراست و‌پشتیبانی جبهه نجات کرمانشاه ( حمایت از کودک) گفت: برنامه های متنوع در قالب آموزشی، فرهنگی و اردویی برای کودکان تحت پوشش خانه کودک واقع در محله ی حکمت آباد برگزار می شود.
کد خبر: ۴۶۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 25 July 2017
مهرداد کرمی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، با بیان اینکه خانه کودک ( حکمت آباد) وابسته به سمن جبهه نجات کرمانشاه است، اظهارداشت: جبهه ی نجات کودک بعنوان سازمان مردم نهاد در سطح کرمانشاه از کودکان کار ، بد سرپرست و بی سرپرست در برابر آسیب های اجتماعی حمایت می کند.

وی با اشاره به فعالیت های این جبهه در  زمینه های مددکاری،  پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی کودکان  در محله های حاشینه نشین و‌کم برخوردار فعالیت چشمگیری دارد، خاطر نشان کرد: دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مختلف نظیر روانشناسی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی و‌مددکاری خدمات قابل توجه ای را در انجمن ارایه می دهند.

معاون حراست و پشتیبانی جبهه نجات کرمانشاه( حمایت از کودک) در ادامه به اردوی یکروز جهت ایجاد نشاط و شادی در کودکان تحت پوشش خانه کودک( حکمت آباد ) اشاره کرد و گفت: این اردو با همکاری معاونت اجتماعی دانشگاه علوم‌پزشکی در تفرجگاه * سراب نیلوفر * برگزارشد . 

گفتگو از حدیث جمشیدی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار