مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: کارآموز فنی و حرفه‌ای کرمانشاه در رشته طراحی فضای سبز به المپیاد جهانی مهارت امارات راه یافت.
کد خبر: ۴۶۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 24 July 2017
به گزارش خبرزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه داود ناصری امید با بیان اینکه هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت‌ برگزار شده است اظهار داشت: این مسابقات در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار شده است که کارآموز کرمانشاهی در رشته طراحی فضای سبز به المپیاد جهانی مهارت راه یافت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پوریا ویسی جهان آبادی کارآموز نخبه المپیادی آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در ارزیابی نهایی به عنوان عضو تیم ملی المپیاد جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت حضوپیدا می‌کند.

ناصری امید با بیان اینکه چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت در مهرماه 96در شهر ابوظبی کشور امارات برگزار می‌شود گفت: پوریا ویسی جهان آبادی به عنوان نفر برگزیده در رشته طراحی فضای سبز و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به این مسابقات راه یافته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان را از اهداف برگزاری مسابقات ملی و جهانی مهارت دانست و افزود: ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارتها، ترویج و ارتقا فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی کمبودها در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و برنامه ریزی برای رفع آنها، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت را از اهداف برگزاری مسابقات ملی و جهانی مهارت است.

ناصری امید با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این مسابقات در 31 رشته مهارتی به رقابت می‌پردازند گفت: ساخت و تولید تیمی، مکاترونیک، رباتیک، طراحی صفحات وب، جواهر سازی، تاسیسات الکتریکی،کابینت، فناوری اتومبیل، فناوری اطلاعات نرم‌افزار، تبرید و تهویه، فناوری طراحی گرافیک، کابینت سازچوبی، کنترل صنعتی، فرز و تراش cnc ، طراحی مهندسی مکانیک از جمله رشته‌های این دوره مسابقات است.






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار