میترا گلستانی در گفتگو با تابناک:
معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۴۱۱ تن پزشک در زمینه های مختلف پزشکی به مددجویان خدمات درمانی رایگان ارایه می دهند.
کد خبر: ۴۶۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 24 July 2017
میترا گلستانی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه با بیان اینکه علاوه بر خدمات پزشکی در زمینه های حقوقی و آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان خدمات رسانی بصورت رایگان می شود، اظهارداشت: در مجموع ۲ هزارو۱۳۳مورد خدمات ازهمکاری افراد در زمینه های مختلف از طریق مشارکت های مردمی با  سازمان بهزیستی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته یک میلیارد تومان برای خرید مسکن از سوی خیران به مددجویان بهزیستی کمک شده است که در چهار ماهه ی اول سال ۹۶، ۳۸۰ میلیون تومان نیز برای تهییه مسکن به حساب مددجویان واریز شده است.

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: شماره ۳۶۹۱ با عنوان * صدقات تلفنی *  آماده جمع آوری کمک های خیران جهت حمایت از مددجویان بوده که این شماره بصورت خانگی فعال است.

گلستانی با اشاره به اینکه درراستای ایجاد اشتغال به مددجویان،مهارت های مختلف به آنان آموزش داده می شود، تصریح کرد: مددجویان دارای توانایی های هستند که آماده هر گونه آموزش در زمینه های مختلف فنی و حرفه ای و مهارتی هستند که لازم است کمک هایی جهت زفع مشکلات آنان ارایه شود.

گفتگو از حدیث جمشیدی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار