فرماندار سرپل ذهاب از آغاز عملیات تعریض و 2 بانده کردن جاده ارتباطی سرپل ذهاب به قره بلاغ به طول 2 و نیم کیلومتر خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 24 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،اکبر سنجابی ، میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را 50 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی اظهارداشت: جاده ارتباطی سرپل ذهاب به قصرشیرین به علت عرض کم، حجم ترافیک بسیار بالا، وجود آسفالت غیراستاندارد و فرسوده از محورهای پرخطر است که سالیانه شماری از مردم به علت وقوع تصادف های دلخراش جان خود از دست می دهند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به تردد زائران عتبات عالیات از مرز خسروی، طرح تعریض و 2 بانده کردن جاده ارتباطی سرپل ذهاب به قره بلاغ تا اربعین حسینی سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار سرپل ذهاب ادامه داد: پیش از این در ایام الله دهه فجر سال گذشته، عملیات اجرایی طرح تعریض خروجی این شهر به سمت قره بلاغ با اعتبار اولیه 6 میلیارد ریال آغاز شد که با توجه به محدود بودن منابع مالی، این طرح از پیشرفت فیزیکی مطلوب برخوردار نبود.

سنجابی اضافه کرد که با پیگیری های صورت گرفته و تامین و تزریق 50 میلیار ریال اعتبار جدید، طرح تعریض خروجی سرپل ذهاب به سمت محوره قره بلاغ با قدرت در دست اقدام است.

وی فراهم کردن امکانات لازم برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی در سال جاری، کاهش تصادفات منجر به فوت در این مسیر، ایجاد بستر ایمن و سالم برای رفت و آمد مسافران در مسیر سرپل ذهاب به قصرشیرین را از اولویت های کاری مسئولان ذکر کرد.

به گفته سنجابی، راه ها به عنوان زیرساخت های ضروری، عامل توسعه و رشد در تمام حوزه‌هاست و در ایجاد آرامش و امنیت عمومی جامعه نقش بسزایی دارد.

سرپل ذهاب درغرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت و برخورداری از 48 کیلومتر نوار مرزی با عراق، 310 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار