مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: ۸ نفر قاچاقچی به اتهام قاچاق سیگار خارجی به پرداخت ۱۴۷ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
کد خبر: ۴۶۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 24 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،داریوش جودکی با اشاره به کشف و ضبط 56 هزار و 800 کارتن سیگار خارجی در شهرستان پاوه، اظهار داشت: اداره تعزیرات شهرستان پاوه  8 نفر قاچاقچی را به اتهام قاچاق سیگار خارجی به پرداخت 147 میلیارد و 60 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از جریمه 48 میلیون ریالی قاچاقچی لاستیک در کرمانشاه خبر داد و گفت: ماموران نیروی انتظامی تعداد پنج حلقه لاستیک خودرو کامیون از یک قاچاقچی کشف و به تعزیرات حکومتی ارسال کردند و شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه پس از انجام تشریفات قانونی و به‌دلیل عجز متهم از ارائه مدارک و اسناد گمرکی وی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 48 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

جودکی با بیان اینکه 62 هزار و 800 نخ انواع سیگارت خارجی، 228 تخته پتو و 84 دستگاه لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه کشف و ضبط گردید، عنوان کرد: پرونده این قاچاقچیان در شعبه تعزیرات شهرستان کنگاور رسیدگی و در مجموع به پرداخت 739 میلیون و 907 هزار ریال جریمه محکوم شدند.

وی از راه‌اندازی سامانه 135 رسیدگی به شکایات مردمی در کرمانشاه خبر داد و گفت: هرچند تعزیرات حکومتی محل رسیدگی به تخلفات اقتصادی است و بازرس جهت کنترل و نظارت واحدهای صنفی ندارد اما با راه‌اندازی این سامانه دسترسی مردم به تعزیرات حکومتی آسانتر شده و مردم می‌توانند شکایات خود را به شماره سه رقمی 135 اعلام نمایند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: در راستای دسترسی بیشتر و آسانتر مردم به شعب تعزیرات حکومتی این اداره کل گشت‌های سیار خود را با خودروهایی با رنگ و آرم مشخص به سطح شهر اعزام کرده و در صورت مشاهده تخلف و شکایات مردمی به سرعت به محل اعزام و با تخلفات برخورد خواهند کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار