رئیس خانه صنعت و معدن کرمانشاه، بر لزوم ارائه آموزش‌های کارگاهی و مهارتی در دانشگاه‌ها به دانشجویان در کنار دروس تئوری تاکید کرد و آن را لازمه بازار کار دانست.
کد خبر: ۴۶۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 24 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، جهانبخش شکری در نشست گفتمان سرمایه گذاری وتجارت فناوری و فر صت‌های سرمایه گذاری شرکت‌های دانش بنیان که با حضور بنیان گذار پارک‌های علم و فناوری کشور در سالن جلسات جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خانه صنعت و معدن کرمانشاه با پارک علم و فناوری چندین جلسات تخصصی داشته است و به نتایج قابل توجهی نیزرسیده ایم که از جمله این جلسات می توان به هم اندیشی بین صنعتگران، برگزاری کارگاههای تخصصی با هدف کسب وکار و...اشاره کرد.

وی ارتباط صنعت و معدن را با پارک علم وفناوری را بسیار امیدوار کننده در ارتقاء صنعت و پارک علم و فناوری دانست وافزود: بخش صنعت  و تولید خیلی مشتاق است با پارک و شرکتهای دانش بنیان همکاری داشته باشد و خواستار نظارت و اعتماد بیشتر است.

رئیس خانه صنعت ومعدن کرمانشاه معتقد بود، باید فرهنگ سازی شود که بچه ها از درون خانواده برای صنعتی شدن تربیت شوند.

شکری با اشاره به فرهنگ کار دانشگاهی افزود: یک دانشگاهی وقتی به محیط کار می آید، یک صاحب صنعت با وجود تئوری درس خواندن و کار بلد نبودن او از وی توقعاتی دارد لذا نیاز است دانشگاه در کنار دروس تئوری دروس را به صورت کارگاهی نیز آموزش داده تا دانشجو بتواند محیط کار را لمس کند وبا ابزار، سختی ها و فعالیتهای کارگاهی آشنا شود.

رئیس خانه صنعت و معدن کرمانشاه معتقد است:  استاد کار فنی با داشتن تجربه و گاهی سواد اندک بسیار در کار مسلط است و نیاز است در کنار دروس دانشگاهی تجربیات خود را به دانشجو ارائه دهد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار