رئيس هيأت پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه گفت: نظارت بر فعالیت باشگاه‌های پرورش اندام از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت بدنسازی استان در حال انجام است و با باشگاه‌های متخلف برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۴۶۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 22 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسین شیروانی با اشاره به استقبال خوب بانوان از مسابقات مچ‌اندازی، اظهار داشت: مسابقات مچ‌اندازی بانوان با استقبال خوبی همراه شد که این تعداد شرکت‌کننده بیش از پیش‌بینی‌های هیأت بود‌.

رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه افزود: تمرکز ما در بخش بانوان است و با برگزاری این گونه مسابقاتی سعی خواهیم کرد که رشته بدنسازی را در بین بانوان استان جا بیندازیم.

وی تصریح کرد: نداشتن سالن برای برگزاری مسابقات، یکی از مشکلات همیشگی هیأت پرورش اندام است و علی‌‌رغم اینکه بیشترین جامعه ورزشکار را در سطح استان داریم، اما از لحاظ داشتن منابع و اعتبارات با محدودیت روبرو هستیم.

شیروانی با اشاره به بازرسی از باشگاه‌های بدنسازی استان، گفت: نظارت بر فعالیت باشگاه‌های پرورش اندام از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت بدنسازی استان در حال انجاماست و با باشگاه‌های متخلف برخورد قانونی می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مسؤولان ذی‌ربط باید به دنبال بازرسی سخت‌گیرانه از باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام باشند و هیأت پرورش اندام برای هر نوع همکاری در این زمینه آماده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار