مدیرکل امور عشایر استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه ۱۴ هزار خانوار عشایری وجود دارد که از خدماتی نظیر آبرسانی سیار بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۴۶۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 22 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،علی‌اشرف آزادی، اظهار داشت: بیش از 14 هزار خانوار عشایر در استان با جمعیتی بالغ بر 80 هزار نفر زندگی می‌کنند که در حال حاضر در مناطق مختلف استان و استانهای همجوار مستقر بوده و از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند.

مدیرکل امور عشایر استان کرمانشاه با اشاره به نقش ارزنده عشایر در تولید و به جهت برخورداری این قشر مولد از امکانات رفاهی و حداقل‌های ممکن، گفت: آبرسانی با هدف کاهش ضرر و زیان عشایر و افزایش تولید به وسیله 36 دستگاه کامیون تانکردار انجام می‌شود.

آزادی افزود: در حال حاضر به‌وسیله 36 دستگاه کامیون تانکردار مجهز، کار آبرسانی سیار به مناطق استقرار عشایر صورت می‌پذیرد و روزانه بیش از 1200 متر مکعب آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در میان عشایر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به گرمی هوا و کمبود آب در مناطق عشایری دغدغه تمامی مسئولان استانی حل مشکلات و موانع موجود در بخش عشایری است، بیان کرد: امید است با مساعدت مسئولان و همکاری خود عشایر بتوانیم بدون مشکل فصل گرم سال را سپری کنیم.

مدیرکل امور عشایر استان کرمانشاه پراکندگی نقاط استقرار عشایر را یکی از مشکلات آبرسانی سیار دانست و گفت: با توجه به اینکه هم‌اکنون تانکرهای سیار اداره کل به صورت مستمر و به نحو احسن کار آبرسانی را در مناطق مختلف انجام می‌دهند بنابراین از عشایر عزیز نیز درخواست داریم که در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و نهایت همکاری را با آبرسانان داشته باشند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار