سلیمان محبی در گفتگو با تابناک:
مدبر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: معلمان نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارند که مهارت نه گفتن را باید از مدارس به دانش آموزان یاد داد.
کد خبر: ۴۶۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 22 July 2017
سلیمان محبی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: آموزش و پرورش مکان تربیت افراد برای داشتن افرادی متدین و جامعه ای سالم در آینده است که در صورتیکه دانش آموزان  مهارت نه نگفتن راریاد نگیرند باعث وقوع بسیاری از آسیب های اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه خیلی از اقدامات بزرگ و موثر در آموزش و پرورش صورت گرفته است، افزود: کشور ما نیاز به وجود افراد دیندار، اهل علم و اخلاق دارد که معلمان در تربیت این چنین افرادی نقش موثری دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه به فرهنگ کار اشاره کرد و گفت: کار باعث انگیزه و نشاط در فرد می شود بگونه ای و فرد برای تامین نیازهای خویش باید کار و تلاش کند که آموزش و پرورش زیر بنای توسعه بوده که هر کشوری برای پیشرفت باید به آموزش و پرورش توجه کند.

محبی خاطر نشان کرد: آینده ی کشور به دست معلم شکل می گیرد که جایگاه معلم باید حفظ شود و مقام معظم رهبری همواره به جایگاه والای معلم در جامعه تاکید دارند.
 
این مسئول با بیان اینکه معلمان افرادی کوشا هستند، عنوان کرد:  معلمان همواره مورد اعتماد مردم هستند که طبق نظر سنجی های صورت گرفته آنان اعتماد بالایی را از سوی مردم نسبت به خود داشته اند.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار