علیمراد مرادی مجد در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل توزیع برق استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه روز ۲۶تیرماه درسطح استان کرمانشاه ۷۰۷ مگا وات مصرف برق داشته ایم، گفت: این رقم نسبت به تیرماه سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۶۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 22 July 2017
علیمراد مرادی مجد روز شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، با بیان اینکه اوج مصرف برق در ساعات ۱۲الی۱۶و همچنین ۱۹الی ۲۳ا ست، اظهارداشت: ساده ترین راهکار جهت مدیریت در مصرف برق خاموش کردن لامپ های اضافی و در زمان پیک مصرف، از نور طبیعی  برای روشنایی منزل خویش استفاده کنند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: درساعات اوج مصرف برق، توصیه می شود هنگام استفاده از سیستم های سرمایشی، کولر آبی در دور کند باشد چراکه مصرف برق کمتر می باشدهمچنین کولرهای گازی را در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد( دمای آسایش)، تنظیم کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، مشترکان می توانند با تعویض لامپ های پر مصرف با لامپ  کم مصرف و LED به جلوگیری از قطع برق کمک کنند، خاطرنشان کرد: همچنین از وسایل پر مصرفی همچون ماشین های لباسشویی، ظرفشویی، جارو برقی و.. بطور همزمان در زمان پیک مصرف برق پرهیز کرده و استفاده از آنهارا به غیر از ساعات اوج مصرف موکول کنند.

مرادی مجد با بیان اینکه تا کنون خاموشی  با برنامه ناشی از کمبود برق در سطح استان نداشته ایم، گفت: استمرار این شرایط منوط به همکا ری مشترکان در جهت استفاده مناسب از برق و وسایل برقی بوده تا تابستان را بدون خاموشی سپری کنند.

گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار