عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
دانش آموزان قبول شده پایه نهم برای دریافت فرم های هدایت تحصیلی می توانند به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه و برابر اولویت الف که در فرم شماره هفت درج شده در دبیرستان های متوسطه دوم ثبت نام کنند .
کد خبر: ۴۶۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷ 22 July 2017
 عثمان ویسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: زمان تحویل فرم شماره های ( 7و6) برای انتخاب رشته دانش آموزان قبول شده پایه نهم متوسطه اول از روز شنبه 31 تیرماه جاری تا روز یکشنبه هشتم مردادماه 96 می باشد.

ویسی افزود : دانش آموزان می توانند در مدت زمان اعلام شده ( شنبه 31 تیرماه تا یکشنبه هشتم مردادماه 96) در مدت هفت روز کاری به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه و پس از دریافت فرم شماره هفت برابر اولویت الف که در فرم شماره هفت درج شده در دبیرستان های متوسطه دوم ثبت نام کنند .

وی در ادامه گفت : ثبت نام در مدارس نظری متوسطه دوم با رعایت شعاع بندی می باشد و هنرستان های فنی و کاردانش از شعاع بندی و اولویت ثبت نام معاف هستند .

 مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر به مندرجات و جدول های نمون برگ شماره شش اشاره کرد وافزود :ستون های هاشور خورده در نمون برگ هدایت تحصیلی به منزله عدم کسب حد نصاب دروس تخصصی مربوط در آن زمینه یا رشته تحصیلی می باشد .

رئیس ستاد هدایت تحصیلی دانش آموزان شهرستان روانسر در ادامه با اشاره به توضیحات نمون برگ شماره هفت نیز گفت :درج گزینه( الف تا د ) درزیر هر رشته یا زمینه ، به منزله وضعیت دانش آموز با توجه به عملکرد تحصیلی و ظرفیت آن زمینه یا رشته در سطح منطقه برای اولویت زمان بندی ثبت نام می باشد.

ویسی افزود :درج گزینه اولویتی «الف» به معنای  احراز شرایط مطلوب برای انتخاب آن زمینه و رشته است و از آنجا که در اولویت اول ثبت نام قرار دارند  ، لازم است ظرف یک هفته نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند

مدیر آموزش وپرورش روانسر ادامه داد ؛ درج گزینه « ب» تا «د» به معنای احراز شرایط دانش آموز در آن زمینه یا رشته است ولی ثبت نام فرد پس از اتمام زمان ثبت نام گروه یا گروه های دارای اولویت بالاتر مقدور می باشد.

ویسی اظهار کرد ثبت نام دانش آموزدر مدارس استعدادهای درخشان ، نمونه دولتی وشاهد تابع شرایط خاص خود می باشد و ثبت نام دانش آموزان در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش تابع رعایت محدوده جغرافیایی شیوه ثبت نام نبوده ودانش آموزان می توانند در صورت تمایل در هریک از مناطق و نواحی مورد علاقه خود ، اقدام به ثبت نام نمایند .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر یادآور شد تمام دانش آموزان دارای اولویت ( الف تا د) در صورت دارا بودن شرایط خاص مدارس غیردولتی می توانند بدون هیچ محدودیت زمانی نسبت به ثبت نام در زمینه و رشته مورد نظر خود اقدام نمایند

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سونیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
سلام من نمی دونم فرم هدایت تحصیلی ام را وارد سایت کنم میشه بهم بگید وجواب رو برام بفرستید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار