رئیس پلیس فتا استان گفت: عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان کرمانشاهی در یک مهمانی دوستانه توسط این پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۴۶۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 21 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سرهنگ "علی کریمی" ، عنوان کرد: خانم جوانی به این پلیس مراجعه و اعلام کرد حدود شش ماه پيش به دعوت يکي از دوستان به یک مهماني رفته است که در آن مهماني بدون اطلاع از وی عکس و فيلم گرفته و آن را از طريق شبکه های اجتماعی براي آشنايان فرستاده اند که این امر موجب هتک حیثیت وی شده است، لذا با توجه به حساسیت، موضوع در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.

وي افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و با بررسی های به عمل آمده و بررسی تصاویر و ارسال کنندگان آن،  کارشناسان این پلیس یکی از دوستان نزدیک شاکیه را به عنوان متهم شناسایی و سپس با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان به هموطنان به خصوص زنان و دختران جوان توصیه کرد که در مراسم و میهمانی‌های دوستانه مراقب پوشش خود باشند تا افراد سودجو از عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده در اینگونه مراسمات سوءاستفاده نکنند، همچنین افرادی نیز تصاویر مهمانی ها را در صفحات اجتماعی قرار داده که با این کار بطور ناخواسته تصاویر خصوصی خود و دیگران را منتشر کرده و در اختیار افراد بیمار و سودجو قرار می دهند لذا توصیه می کنیم حتماً  تنظیم محرمانگی شبکه اجتماعی خود را فعال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار