به مناسبت هفته ورزشهاي پهلواني و زورخانه اي مراسمي در محل زورخانه امام علي ( ع ) شهر هرسين با حضور فرماندار ، مسئولين ادارات و ورزشكاران برگزار گرديد.
کد خبر: ۴۶۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 21 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری هرسین،اميرشاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين در اين مراسم طي سخناني با اشاره به جايگاه ارزشمند ورزشكاران بعنوان الگوهاي ارزشي جامعه اظهار داشت : اكثر مردم مخصوصاً جوانان ورزشكاران و قهرمانان ورزشي جوانمرد و اخلاق مدار را بعنوان سرمشق و الگويي براي خود پذيرفته و ميشناسند و اين موضوع مي بايست به عنوان يك ركن اساسي مورد توجه ورزشكاران قرار گيرد .

شاه آبادي در خصوص اهميت و توسعه ورزش بانوان بيان داشت : تقويت و توسعه ورزش بانوان سلامت خانواده و اجتماع و ايجاد روحيه نشاط و شادابي را براي آنان را  به همراه خواهد داشت . وي بر توسعه زير ساخت هاي ورزش بانوان در شهرستان هرسين تأكيد كرد.

فرماندار هرسين در ادامه سخنانش كسب 12 مدال طلا و 7 مدال برنز توسط تيم كاراته بانوان شهرستان هرسين در رقابت هاي كاراته قهرماني استان كرمانشاه را به آنان تبريك گفت و از مربيان آنان قدر داني كرد و افزود : از همه ظرفيت ها براي توسعه ورزش قهرماني در شهرستان هرسين استفاده خواهيم كرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار