معاون برنامه ریزی فرمانداری کرمانشاه خواستار فراهم شدن بستر مناسب برای استقبال از گردشگران در ایام تابستان شد.
کد خبر: ۴۶۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 20 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری، علی قبادی  در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه تابستان که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: به لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب و هوای متنوع هر ساله تعداد قابل توجهی از گردشگران در ایام تعطیل بهار و تابستان استان کرمانشاه را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند که باید بستر مناسب برای استقبال از آنها فراهم شود.

وی افزود: به این منظور با هماهنگی سازمانها و ادارات از جمله بهره گیری از ظرفیت هایی نظیر مساجد، مدارس و... مکان هایی برای اسکان مهمانان در نظر گرفته شده است.

قبادی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال مهمانان بیشتری نسبت به سال قبل از جاذبه های دیدنی شهر کرمانشاه بازدید کنند، ابراز داشت: ضروری است اکیب های نظارتی بر روند فعالیت رستوران ها و مراکز توزیع غذا نظارت کافی داشته باشند.

وی به جاذبه های روستایی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: روستای کرم بست که در منطقه بیلوار قرار دارد با توجه به پتانسیل طبیعی بالا، کشاورزی قوی و صنایع دستی که در آنجا وجود دارد می تواند محور گردشگری قرار بگیرد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: مسافران و گردشگرانی که دچار مشکلاتی شدند می توانند به ایستگاههای امدادی مراجعه کنند و یا با شماره های ۰۹۶۶۲ و ۰۸۳۳۸۲۳۸۳۵۴ جهت ارائه خدمات تماس حاصل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار