مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و دولت است، گفت: روابط عمومی ها وظایف مهمی از جمله تعامل مطلوب با رسانه ها و خبرگزاریها برعهده دارند.
کد خبر: ۴۶۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 17 July 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک از کرمانشاه،روز دوشنبه سلیمان محبی در گردهمایی با کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان در سالن جلسات خانه معلم، اظهارداشت: خبرنگار باید اخبار را روشن و خلاصه مخابره کند و از انتشار اخبار ضدو نقیض اداره متبوع پیشگیری کرده و در صورت لزوم تکذیبیه صادر کند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید موقعیت شناس باشند، افزود: اموری را که مربوط به اداره متبوعشان است به مدیران خویش در اداره منعکس کنند.

مدیر کل آموزش و‌پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه رابط عمومی ها درادارات آموزش و پرورش باید همواره در تلاش باشند، خاطر نشان کرد: ما در مجموعه ی آموزش و پرورش در کنار هم می توانیم موفق باشیم چرا که جایگاه آموزش و‌پرورش بالا و رفیع است.

محبی درادامه گفت: سال گذشته ۳۲۶ نفر از دانش آموزان در کنکور سراسری رتبه ی زیر سه هزار کسب کرده و در دانشگاههای دولتی پذیرفته شدند.

این مسئول ارشد آموزش و‌پرورش در استان کرمانشاه بابیان  اینکه ۳۲۰ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل در سطح استان داریم، افزود: ۲۸ هزارو ۲۰۰ نفر معلم و‌کارمند در ادارات آموزش و پرورش استان مشغول بکار هستند که تراکم دانش آموزی ما بالا نیست و سرانه ی دانش آموزی ما به نسبت دو معلم بالا نبوده و به ازای هر پانزده دانش آموز یک معلم داریم که در هیچ کجای دنیا این چنین نیست.

محبی تصریح کرد: منطقه ی نوسودبا تحصیل یک هزارو ۵۰۰ نفر دانش آموزو داشتن دو اداره آموزش و پرورش،  بالاترین سرانه ی دانش آموزی را در استان دارد همچنین ۴ هزارو ۵۰۰ کلاس هوشمند در سطح استان داریم که باید از آنها درست استفاده کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به ۲۲ پژوهش سرا، ۱۸ دارلقرآن در استان اشاره کرد و اظهارداشت: ما مجهزترین آزمایشگاه نانو فناوری را در استان داریم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه همه ی جوامع است و هر کشوری برای پیشرفت خود باید به آموزش و پرورش توجه کند و آینده ی کشور به دست معلم شکل می گیرد و مقام معظم رهبری همواره به ارج نهادن به جایگاه رفیع معلمان در سطح جامعه تاکید کرده اند.

وی معلمان را سخت کوش و دلسوز معرفی کرد و گفت: ما تا لحظه ای که اداری هستیم پشتیبان معلمان خواهیم بود و تمهید مقدمات می کنیم که معلم به موقع، مرتاب سر کلاس حاضر شود و خوب درس داده و دانش آموزان را تربیت کنند.

مسئول ارشد آموزش و پرورش بااشاره به اینکه ما بایدافرادی اهل ایمان و علم تربیت کنیم، عنوان کرد: کشور ما نیاز به انسانهای دیندار، با اخلاق و متعادل دارد و آموزش و پرورش در تربیت این گونه افراد بیشترین نقش را دارد.

وی به انجام کارهای بزرگ درادارات  آموزش و پرورش سطح استان اشاره کرد و افزود: مدارس  دور ترین نقاط استان را مجهز به سیستم شوفاژ کرده و ۲۵؛میلیارد تومان صرف هزینه ی سیستم های سرمایشی و‌گرمایشی در مدارس استان کرده ایم.

محبی گفت: در طول سالهای گذشته که رتبه ی آخر در امتحانات نهایی راداشته ایم اکنون در این زمینه رشد کرده ایم و هرسال دانش آموزان را برای شرکت در مسابقات ورزشی در سطح کشور اعزام کرده و سال گذشته در مسابقات ورزشی رتبه ی هفتم کشوری را در بین استانهای مختلف کسب کردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار