مدیر اجرایی طرح ملی بشارت قرآنی ۱۴۵۱ در کرمانشاه، گفت: ۳۴ کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی استان کرمانشاه با آموزش قریب به یک هزار نفر در این طرح قرآنی مشارکت داشتند.
کد خبر: ۴۶۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان ،شکوفه گوران مدیر اجرایی طرح ملی بشارت قرآنی 1451 در کرمانشاه، گفت: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه طی تفاهمنامه ای با کانون تخصصی مهدویت 313 یارموعود این طرح ملی را به اجرا درآورد.
 
وی افزود: اجرای طرح ملی 1451 همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان کرمانشاه آغاز شد.
 
گوران، با بیان اینکه 34  کانون مجری این طرح در سطح استان کرمانشاه هستند، اظهار کرد: در این راستا 59 کلاس طرح قرآنی 1451 در مساجد استان تشکیل شده است.
 
به گفته مدیر اجرایی طرح ملی بشارت قرآنی ۱۴۵1، شرکت کنندگان در سه رده سنی کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش خواهران و برادران آموزش های لازم را بامحوریت سوره های الملک والواقعه فراگرفتند.
 
وی اعلام کرد: 950 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در طرح قرآنی 1451 شرکت کرده اند.
 
گوران، با اشاره به برگزاری آزمون کتبی طرح در تیر ماه، بیان کرد: آزمون شفاهی طرح 1451 در مردادماه برگزار می شود و اعلام اسامی برگزیدگان در شهریور ماه خواهد بود.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار