معاون شهرداری کرمانشاه گفت: طرح حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی را در معاونت برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۴۶۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، دکتر سیاوش قلی‌پور اظهار داشت: با مطالعه‌ای که بر بخش‌هایی از سند آمایش استان کرمانشاه داشتم متوجه نقاط قوتی از این سند شدم و اطلاعات دقیق نظام شهری کرمانشاه را در این سند خواهیم داشت.

وی بیان کرد: سند آمایش باید به صورت دفترچه‌هایی در اختیار عموم مردم قرار بگیرد تا سطح آگاهی شهروندان افزایش یابد.

قلی‌پور افزود: باید نهادهای آگاهی بخش و مطالبه گر در امور شهری در کرمانشاه داشته باشیم و صدا و سیما برنامه‌هایی تخصصی در خصوصی مدیریت شهری داشته باشد.

معاون پژوهشی و اجرایی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: دانشگاه رازی در قبال شهر کرمانشاه مسئولیت اجتماعی دارد و در دو حوزه آگاهی و نقد وارد عمل  می شود.

وی گفت: مردم باید نسبت به مسائل شهری مطالبه گر باشند، ما حتی رویای شهر خوب را هم نداریم، در استان رشته دانشگاهی شهرسازی و جامعه شناسی شهری نداریم.

عبدالمالکی، معاون شهرداری کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: تفاهم نامه‌ای میان شهرداری کرمانشاه و دانشگاه رازی منعقد شده و همایش ملی "کرمانشاه و زندگی شهری" یکی از مفاد این تفاهم نامه است.

وی افزود: آیین نامه حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری نهایی شده و شهرداری در سرفصل های مورد نیاز خود در حوزه شهرسازی، حمل و نقل و... اولویت‌ها را لحاظ و تبدیل به موضوعات پایان نامه های تحصیلات تکمیلی می‌نماید که تاکنون بیش از ۱۰۰ مورد به عنوان پیشنهاد موضوع پایان نامه احصاء و آماده شده است.

عبدالمالکی گفت: در حوزه مدیریت شهری کرمانشاه معتقد هستیم که تعاملات اجتماعی  در حوزه اجرا و مردم و کار علمی باید تقویت شود و پیشرفت کرمانشاه را در گرو تعامل با همه شهروندان می‌دانیم.

وی یادآور شد: طرح حمایت از پایان نامه های ارشد را با عنوان حمایت از پروژه ها و طرح های پژوهشی در معاونت برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه دنبال می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار