سرویس کرمانشاه- کنسرت مشترک گروه دف نوازان فروزان و هوران به سرپرستی سیاوش عبدی و بهروزقهاری و به خوانندگی پیام عزیزی 19 مردادماه در تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۴۶۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کردپرس، تالار اندیشه حوزه هنری تهران، ساعت 21 روز 19 مردادماه شاهد برگزاری کنسرت مشترک گروه دف نوازان فروزان و هوران به سرپرستی سیاوش عبدی و بهروزقهاری و به خوانندگی پیام عزیزی می باشد.«ای گفت و گوی ما همگی گفت و گوی دوست»، شعار مشترک دو گروه در اجرای این کنسرت خواهد بود.

قطعات الله مدد، باده جبار ، از دست عشق ، یار میگوید الله ، شاه مدینه ، کوچه محبت ، مسلمانان ،همه جا بروم، مدد یا سبحانی، یا رسول الله دخیل ، الله الله ، از من چرا رنجیده ای و چند قطعه کردی به نامهای ملول گیان ،مه گری، کابوکی ،جان جانی و ...از قطعات اجرایی این کنسرت هستند. علاوه بر این چهار قطعه کوبه ای نیز توسط این گروه در این کنسرت به اجرا در می آید.

 تهیه کنندگی کنسرت را مجیدفلاح پور برعهده دارد و مدیر اجرایی آیدا امیری مقدم و مدیر گروه مریم شهریارى خواهند بود.

اعضای کنسرت مشترک فروزان و هوران رانزدیک به ٧٠ نوازنده کوبه اى و گروه ملودى را علیرضا بشردوست(سنتور)،حسین قاسم زاده(نی)،حامد پیرا(پالایان و سرنا)،مهرداد 
مسعودی(کمانچه)،هومن دلنوازی(تار)،کیارش بیات(عود) و سیاوش حیدری(کاخن و تنبک) تشکیل می دهند.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرتhttps://www.iranconcert.com مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه 09381573809 تماس بگیرند.

گفتنی است؛ پیام عزیزی که تاکنون کنسرت های بسیاری به مناسبت های مختلف برگزار کرده است در چند سال گذشته سه آلبوم به نام‌ها‌ی «رئیس دل» به زبان کردی، «خورشید مستان» به سه زبان فارسی، کردی و عربی و «بارگاه» را با همکاری گروه کامکارها منتشر کرده است.
 از دیگر کارهای وی می‌توان به آلبوم‌ «با قدسیان» با آهنگ معروف الله مدد به آهنگسازی جلیل عندلیبی، آلبوم‌ لبیک به آهنگسازی مجتبی میرزاده و آلبوم های «پیام عاشقان» و «ملکا» باهمکاری نوازندگان ارکستر سمفونیک ایران علی پژوهشگر و پاشا هنجنی اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار