فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه، با تأکید بر اینکه بسیجیان می توانند سفیر فرهنگی حجاب و عفاف باشند، گفت: حفظ حجاب و عفاف باید مورد توجه مردان و زنان مسلمان باشد.
کد خبر: ۴۵۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 15 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان ، سرهنگ جهانگیر کریمی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه، امروز در گردهمایی عفاف و حجاب که با موضوع "صیانت از حریم خانواده" برگزار شد، اظهار کرد: در زمان رضاخان بود که دشمنان اسلام درصدد تغییر سبک زندگی مسلمانان برآمدند که با مخالفت مردم مواجه شدند.
 
وی ادامه داد: در پی اعتراض مردم به کشف حجاب بود که چند تن از مسلمانان در مسجد گوهرشاد به شهادت رسیدند و از 17 الی 23 تیرماه را به این مناسبت هفته عفاف و حجاب نامیدند.
 
به گفته فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، دستگاه های فرهنگی باید در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان مقاومت کنند که در این صورت است می توانیم هم چنان جامعه ای با فرهنگ و اصیل داشته باشیم.
 
سرهنگ کریمی، با تأکید بر اینکه بسیجیان می توانند سفیر فرهنگی حجاب و عفاف باشند، اضافه کرد: حفظ حجاب و عفاف باید مورد توجه مردان و زنان مسلمان باشد.
 
وی با بیان اینکه حجاب سلاح برنده و محکم در دست مسلمانان است، افزود: دشمنان به دنبال ترویج فرهنگ بی اعتقادی و بی بندوباری در کشورمان هستند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار