معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: سه نوع تسهیلات میلیاردی به واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمانشاه اعطا می‌شود.
کد خبر: ۴۵۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 15 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،محسن رستمی ، اظهار داشت: سه نوع تسهیلات جدید برای واحدهای صنعتی و معدنی در زمینه‌های تامین سرمایه در گردش، بازسازی صنایع و کمک به واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته شده است.

رستمی در تشریح این خبر افزود: وزارتخانه سه طرح اجرایی رونق تولید را در دست اقدام دارد و برای واحدهای صنایع کوچک با ظرفیت اشتغالزایی کمتر از ۵۰ نفر تا ۱۰ میلیارد ریال و برای واحدهای متوسط با ظرفیت اشتغالزایی ۱۰۰ نفر تا ۳۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه مدت بازپرداخت این تسهیلات یک ساله با امکان تمدید این تسهیلات پیش بینی شده، گفت: همچنین برای تکمیل و راه اندازی طرح‌های دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تسهیلات لحاظ شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه یادآور شد: متقاضیان تسهیلات مربوط به تکمیل و راه اندازی طرح‌های دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، می‌توانند با مراجعه به سایت «بهین یاب» نسبت به درخواست تسهیلات به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اقدام کنند.

وی طرح بازسازی و نوسازی صنایع را در راستای افزایش بهره وری، کاهش مصرف انرژی، و افزایش توان رقابت دانست و گفت: متقاضیان برای واحدهای کوچک تا ۱۰ میلیارد ریال، واحدهای متوسط تا ۵۰ میلیارد ریال و واحدهای بزرگ تا ۱۵۰ میلیارد ریال می‌توانند تقاضای تسهیلات داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار