رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه ازاعزام چهار کاراته‌کای کرمانشاهی به بیست و سومین دوره المپیک ناشنوایان ۲۰۱۷ ترکیه خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 15 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،ناصر محمدصالحی اظهار داشت: اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی کاراته بانوان ناشنوایان اعزامی به بیست و سومین دوره المپیک 2017 ترکیه، امروز در تهران برگزار شد.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه با بیان اینکه این اردوها در کمپ تیم‌های ملی این فدارسیون در حال برگزاری است، گفت: کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوایان 9 بانوی کاراته‌کار از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، خوزستان، کهکیلویه و بویر‌احمد، فارس و کرمانشاه را برای حضور در این دوره از اردوی نهایی فراخوانده است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه با داشتن چهار ملی‌پوش بیشترین عضو تیم ملی را در این اردوها در اختیار دارد، تصریح کرد: مریم مشیری از کرمانشاه به عنوان سرمربی به همراه پریسا گودرزی‌(مربی کاتا) و مژگان قربانی‌(مربی کاتای تیمی) تیم ملی کاراته بانوان ناشنوایان را هدایت و همراهی می‌کنند.

محمد‌صالحی با اشاره به اینکه بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ۲۰۱۷ ناشنوایان اواخر تیرماه جاری در کشور ترکیه برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیتا جواهری‌، ناهید امیری‌، بهاره صفری و پروین یاره کارته‌کاهای کرمانشاهی در رشته کاراته به این مسابقات اعزام می‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار