امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از انتقادات غیرمنصفانه و غیراخلاقی از دولت و نادیده گرفتن اقدام های مشهود و بنیادین دولت ابراز ناخشنودی کرد و گفت: ملت به خوبی رفتار و سیاست های دولتمردان را رصد می کنند.
کد خبر: ۴۵۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 15 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز در مسجد جامع شافعی افزود: ملت ایران با صبر و نجابت به آینده کشور امیدوارند و می دانند این گونه فضا سازی، دشمن را برای ایجاد اختلاف و تنش تحریک می کند و نباید چنین فرصتی در اختیار آنان قرار داد.

وی همچنین تضعیف سپاه را جفا به این نهاد مردمی، مخلص و انقلابی دانست و از جوسازی های اخیر علیه سپاه انتقاد کرد و آرامش و امنیت کشور را حاصل فداکاری سپاهیان بی ادعا، ارتشیان مقاوم، مجادهان خاموش و سبزپوشان همیشه بیدار دانست که باید حریم حرمت آنان حفظ شود.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها درک مفاهیم و معانی آیات قرآن را لازمه بهره مندی از آن دانست و از فاصله گرفتن بخشی از جامعه با قرآن و محجور ماندن آن ابراز نگرانی کرد.

ماموستا محمدی همچنین هجمه های وسیع دشمنان اسلام در رسانه ها و بخصوص فضای مجازی علیه قرآن را هشداری جدی دانست و از جوانان خواست با جستجو و پرسش از منابع معتبر واقعی و مجازی خود را در مقابل القائات چالشی و بی ریشه دشمنان قرآن مسلح نمایند.

وی همچنین از اقدام قاطع دستگاه قضایی با هتاکان به حریم مقدس قرآن قدردانی کرد. 
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه همچنین آزاد سازی موصل و رهایی ملت رنجدیده عراق از دست تفکر سیاه و غرق در خون داعش را به مردم و همه نیروهای حاضر در میدان معرکه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد دیگر مناطق تحت اشغال تکفیری ها نیز آزاد و به آغوش اسلام ناب محمدی باز گردد.

او همچنین در ادامه از مسئولان آموزش و پرورش خواست با نظارت جدی و مستمر مانع برخی سوء استفاده ها در ثبت نام مدارس شوند و والدین را در این شرایط اقتصادی در تامین شرایط تحصیل فرزندان خود طبق قانون یاری رسانند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش پایانی خطبه های این هفته نماز جمعه، صرفه جویی و استفاده صحیح از منابع انرژی را توصیه ای جدی دانست که باید هر کسی خود را موظف به ابلاغ و اجرای آن بداند تا از بحران آب و شرایط سخت تامین آب در کشور با تدبیر عبور کنیم.

ماموستا محمدی برخورد جدی نیروی انتظامی با هنجارشکنان و بدحجابان در خیابان های و خودروها حمایت کرد و خواستار حمایت های قانونی بیشتر از سلامت اخلاقی جامعه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار