مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: ضریب قیمت آب بها در کرمانشاه نسبت به سایر شهرهای کشور، به مراتب کمتر است.
کد خبر: ۴۵۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 15 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،علی حسین مرادی اظهار داشت: ضریب قیمت آب بها در شهر کرمانشاه ۱.۰۹ و در سایر شهرهای استان ۰.۷۶ است که این عدد نسبت به ضریب شهری سایر شهرها، به مراتب کمتر است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بیان کرد: این ضریب در تهران ۱.۴۵، کرج ۱.۳۲، تبریز ۱.۳۰، ارومیه ۱.۱۵، ایلام ۱.۱۶، زنجان ۱.۱۴، همدان ۱.۱۷، اراک ۱.۲۰، بابل ۱.۱۶، کرمان ۱.۱۶ می‌باشد.

مرادی اظهار داشت: موضوع نازل بودن آب بهاء سبب شده تا هزینه تبصره ۳ در مقایسه با آب بهاء مصرفی مشترکین زیاد به نظر برسد.

این مسئول افزود: شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در تمامی قبوض آب بهاء مشترکین، بطورکامل شفاف سازی نموده و بابت خدمات آب و فاضلاب مبالغ متناظر درج نموده است.

وی با بیان اینکه آبفای استان کرمانشاه دو خدمت حیاتی و مهم شامل توزیع آب شرب بهداشتی و جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب را بر عهده دارد، گفت: اخذ بهاء هریک از این خدمات براساس تعرفه ابلاغی از سوی شورای اقتصاد و به تبع آن وزارت نیرو است.

مرادی با تاکید بر اینکه خدمات گیرندگان باید نسبت به پرداخت هزینه مربوطه مکلف باشند، افزود: درج هر مبالغی در قبوض آب بهاء برای شفاف سازی و احترام به حقوق شهروندی است.

وی یادآور شد: تبصره ۳ براساس مصوبه شورای شهر و ابلاغ آن از سوی وزارت نیرو است و درآمدهای حاصل از آن به صورت کاملاً شفاف در حساب جداگانه و مشخص نگهداری می‌شود و براساس توافق نامه‌هایی، بین شرکت آب و فاضلاب و شورای شهرمبادله و برای اصلاح و توسعه تاسیسات و ارتقاء خدمات به مشترکین و شهروندان هزینه خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار