مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌هایی که برای انتقال گمرک کرمانشاه به خارج از شهر در حال انجام است، گفت: زمین تعیین تکلیف شود، ظرف مدت شش ماه تا یکسال گمرک را به خارج از شهر منتقل می‌کنیم.
کد خبر: ۴۵۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 15 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،خلیل حیدری ، با بیان اینکه قول داده بودیم گمرک کرمانشاه را هرچه زودتر به خارج از شهر منتقل کنیم، اظهار کرد: زمینی پنج هکتاری در شهرک صنعتی فرامان برای این منظور در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: سال گذشته با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی را در این زمین آغاز و شروع به دیوارسازی کردیم، اما متاسفانه با گذشت حدود یک ماه از شروع عملیات اجرایی، زمین مشکل معارض پیدا کرد و همین امر باعث توقف کار شد.

به گفته این مسئول، هم اکنون پیگیری‌های جدی برای حل مشکل و رفع معارض در حال انجام است.

حیدری از گزینه‌های دیگری هم در کنار رفع معارض زمین فعلی یاد کرد و گفت: چند گزینه در برنامه داریم که یکی از آنها رفع معارض زمین فعلی و مابقی انتخاب زمین در مناطق دیگر است.

وی تصریح کرد:  به هر حال ما ناگزیر به انتقال گمرک به خارج از شهر هستیم و با جدیت موضوع را پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: چنانچه زمین تعیین تکلیف شود، می‌توان در مدت شش ماه تا یک سال گمرک کرمانشاه را به خارج از شهر منتقل کرد.

حیدری یکی از ملاک‌های انتخاب زمین برای جابجایی گمرک را نیز دسترسی مناسب مردم و تجار دانست.

وی تاکید کرد: البته مکان فعلی هم مشکل چندانی برای مردم ایجاد نکرده و عمده افراد رضایتمندی مناسبی دارند، اما هدف ما رسیدن به نقطه مطلوب است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه عمده تمرکز برای انتقال گمرک به خارج از شهر مربوط به بخش فنی است، افزود: عمده فعالیت‌های بخش اداری به سمت الکترونیکی شدن می‌رود و در سال‌های آینده تمام کارهای بخش اداری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار