فرماندار سنقروکلیایی گفت: امروز تفکر فرزندان بر خلاف والدین است و این تفاوت های فکری به دلیل گذشت زمان و تغییراتی از قبیل گسترش روز افزون فضای مجازی و هجمه های سنگین فرهنگی شکل گرفته است.
کد خبر: ۴۵۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 14 July 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنقر و کلیایی یاور محمد ی در همایش عفاف و حجاب سنقرو کلیایی افزود: این تغییرات اجتناب ناپذیر است و جامعه ای موفق خواهد بود که برای مقابله با این فضای دائما درحال تغییر برای جامعه بخصوص جوانان برنامه داشته باشد.

 وی با بیان اینکه در خصوص تربیت فرزندان بخصوص در بحث رعایت حجاب و برخورد با ناهنجاریهای آن، بایستی از عقلانیت، رفتار مناسب و با شناخت از تکنیکهای علمی بهره گیری شود گفت: برای حفظ ارزشهای ایرانی و اسلامی بایستی چارچوبهایی را مشخص کنیم و با شناخت و تدبیر مناسب در حوزه های فرهنگی و اجتماعی راه درست را ارزیابی ودرآن مسیر حرکت نماییم.

محمدی جامعه ایرانی را باقدمت بسیار بالا و پیشینه ارزشمند در حوزه حجب و حیا و شئونات فرهنگی و اسلامی دانست و گفت: در طول تاریخ تلاشهایی برای کمرنگ کردن این ارزشها صورت گرفته که با مقاومت مردم و جامعه مواجه شده که این امر نشاندهنده این است که این ارزشها بر مبنای باورهای پذیرفته شده شکل گرفته است .

در پایان از خواهران ادارت و نهادهای شهرستان با اهدائ لوح تقدیر قد دانی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار