هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در شهرستان های کرمانشاه و اسلام آبادغرب روز جمعه 30 تیر همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود که به گفته مدیر
کد خبر: ۴۵۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 13 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،دکتر آرش الماسی با اعلام اینکه بر اساس قانون شهرهایی که بیش از 100 پزشک دارند می توانند هیات مدیره نظام پزشکی داشته باشند، گفت: در استان تنها شهرستان های کرمانشاه و اسلام آباد غرب این شرایط را دارند.

او مجموع کاندیداهای تایید صلاحیت شده انتخابات هیأت مدیره نظام پزشکی استان کرمانشاه در این دوره را 70 نفر اعلام کرد و افزود: در حوزه انتخابیه کرمانشاه 56 نفر و در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب 14 نفر در گروه های مختلف پزشکی به عنوان کاندید معرفی شده اند.

وی با تأکید بر اینکه شروع تبلیغات کاندیداها 19الی 28تیر است اظهار کرد: در حوزه انتخابیه کرمانشاه 17 نفر و در شهرستان اسلام آباد غرب 11 نفر به عنوان هیات مدیره نظام پزشکی انتخاب خواهند شد.

مدیر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه تمام اعضای سازمان نظام پزشکی می توانند در این انتخابات شرکت کنند گفت: این اعضاء در شهرستان های کرمانشاه، هرسین، کنگاور، صحنه، سنقر، ثلاث، پاوه، جوانرود و روانسر می توانند به کاندیداهای هیات مدیره نظام پزشکی کرمانشاه و در اسلام آباد غرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین و دالاهو به کاندیداهای هیات مدیره نظام پزشکی اسلام آبادغرب رأی دهند.

دکتر الماسی همچنین اظهار کرد: ریاست کل هیات اجرایی انتخابات در کرمانشاه و اسلام آبادغرب خانم دکتر ساره محمدی معاون درمان دانشگاه و ریاست هیات اجرایی حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب دکتر محمدرضا نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان است.

به گفته او هیات نظارت نیز بررسی صلاحیت داوطلبین، رسیدگی به شکایات، نظارت بر اجرای انتخابات وسایر موارد قانونی را بر عهده دارد.

وی همچنین گفت: انتخابات هر چهار سال یک بار در کشور برگزار می شود که پیش بینی می شود امسال این انتخابات به صورت الکترونیکی باشد ولی اقدامات و تمیهیدات لازم در خصوص اخذ رأی از طریق صندوق نیز فراهم شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار