سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: تامین اجتماعی این شهرستان 14 هزار و 700 بیمه شده اصلی شامل احباری، اختیاری، مشاغل آزاد، مستمری بگیر و بازنشسته را زیر پوشش دارد.
کد خبر: ۴۵۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 13 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،فرهاد همتی روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با کارکنان یرنا،ادارات بهزیستی و تامین اجتماعی افزود: پرداخت ماهیانه هفت میلیارد و 780 میلیون ریال بابت تعهدات بلندمدت، مستمری و بیمه بیکاری توسط اداره تامین اجتماعی شهرستان گیلانغرب تنها بخشی از گستردگی کار و فعالیت صادقانه کارکنان این اداره است.

وی در ادامه از میسر شدن دریافت و پرداخت فیش های حق بیمه مربوط به مشاغل آزاد و بیمه های اختیاری به روش غیرحضوری خبر داد.

وی بیان کرد: اداره تامین اجتماعی گیلانغرب در هر ماه هم اینک لیست حق بیمه و مستمری بگیران 364 کارگاه فعال این شهرستان را به صورت الکترونیکی پرداخت می کند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب اضافه کرد که ارائه خدمات الکترونیکی به مستمری بگیران تامین اجتمای گامی مهم در راستای برنامه دولت الکترونیک است که این مهم اکنون در این شهرستان به صورت 100 درصد محقق شده است.

همتی با اشاره به این که اداره تامین اجتماعی شهرستان گیلانغرب در ارزشیابی های چند سال اخیر به عنوان دستگاه برتر معرفی و انتخاب شده است، گفت: این عناوین براساس ارزشیابی ها و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی طی سال های 93 و 94 در بین شعب هم تیپ در سطح 70 شعبه بود که این اداره موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

وی اظهار کرد: در ارزیابی و رتبه بندی ضورت گرفته، شعبه تامین اجتماعی گیلانغرب از تیپ پنج به تیپ چهار ارتقا یافته است.

این مقام مسئول گفت که اداره تامین اجتماعی شعبه گیلانغرب در حوزه خدمات غیرحضوری (دریافت لیست و فیش پرداخت حق بیمه، بیمه شدگان مشاغل آزاد، اختیاری، رانندگان و کارگران ساختمانی) با برقراری هم افزایی سازنده و مستمر با مخاطبان سازمان و همچنین تدوین برنامه ها و راهکارهاری مناسب، از شعب پیشرو استان کرمانشاه است.

همتی، از مزایای اجرای طرح دولت الکترونیک و خدمات دهی به جامعه تحت پوشش را صرفه جویی در وقت و هزینه و کاهش، سوخت خودرو ، سفرهای درون شهری وکاهش آلودگی شهرها ذکر کرد.

وی با بیان این که هم اکنون صد درصد کارفرمایان گیلانغرب لیست کارکنان خود را به صورت غیرحضوری و اینترنتی به اداره تامین اجتماعی شهرستان ارسال می کنند، گفت: این نهاد در 
بخش وصول بدهی های معوقه نیز در سال های اخیر و نیمه نخست امسال رشد قابل توجه ای داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار