سه دفتر خدمات مسافرتی کرمانشاه با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و معاون گردشگری استان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۵۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 13 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک، جلیل بالایی در مراسم افتتاح این دفاتر گفت: در حال حاضر 52 دفتر خدمات مسافرتی در سطح استان فعال هستند.
 
وی  خاطر نشان کرد:هدف از توسعه دفاتر خدامات مسافرتی را ایجاد یک فضای رقابتی میان دفاتر  است ،ورود تفکرات جدید و جوان به عرصه گردشگری فرصت مناسبی‌ست تا ایده های جدید برای رونق گردشگری استان شکل بگیرد.
 
بالایی با اشاره به نقش تاثیرگذار دفاتر در رونق گردشگری استان، اظهارکرد: تبلیغات مناسب در معرفی استان کرمانشاه، شکل دهی تورهای مناسب و پکیج های متنوع برای ارایه به گردشگران از جمله وظایفی است که دفاتر می توانند با تلاش برای دست یابی به آن، زمینه شکوفایی صنعت گردشگری استان را فراهم کند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به نقش محوری گردشگری در توسعه استان، تصریح کرد: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان یکی از عناصر تاثیر گذار در صنعت گردشگری نقش و کار ویژه خاصی در پیشبرد اهداف توسعه گردشگری استان دارند.
 
وی افزود: دفاتر به عنوان کارگزاران اصلی جابجایی گردشگران نقش بی بدیلی برای معرفی استان و شکل گیری و توسعه تورهای گردشگری دارند.
 
بالایی ادامه داد: دفاتر استان باید برگزاری تورهای ورودی و خروجی استان را با جدیت بیشتری در برنامه های کاری خود بگنجانند و با ارایه پکیج های مختلف به گردشگران شرایط رونق این تورها را در طول سال فراهم نمایند.
 
دفاتر خدمات مسافرتی "کوروش زاگرس آرمین" در خیابان آل آقا، "ارنواز سیر گشت" در کوچه ثبت و "سپیدار زاگرس غرب" در خیابان برق نرسیده به میدان رفعتیه افتتاح شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار