رئیس هیات انجمن های ورزشی استان کرمانشاه، از اعطای میزبانی دور برگشت رقابت های دارت قهرمانی باشگاه های کشور به شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 11 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،سیدحجت الله موسوی اجاق  اظهار کرد: رقابت های دارت باشگاه های کشور با حضور هفت تیم و در 2 گروه برگزار می شود که تیم های اندیشه سبز خزر، پردیسان تهران، سیتی سنتر اصفهان و کمیته دارت کرمانشاه در گروه دوم قرار دارند.

وی افزود: فدراسیون انجمن های ورزشی میزبانی دور برگشت مرحله نهایی مسابقات دارت باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) در گروه دوم را که قرار است روز جمعه 30 تیر برگزار شود به کرمانشاه واگذار کرده است.

موسوی اجاق یادآوری کرد: دور برگشت این رقابت ها طی یک روز و احتمالا در مجموعه ورزشی حضرت امام (ره) شهر کرمانشاه برگزار شود.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان کرمانشاه گفت: در پایان رقابت های دور رفت، تیم کرمانشاه با کسب 2 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

وی یادآوری کرد: اندیشه سبز خزر با 18 امتیاز، پردیسان تهران با 9 امتیاز و سیتی سنتر اصفهان با پنج امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

موسوی اجاق در ادامه از وجود 365 ورزشکار بیمه شده در هیات انجمن های ورزشی نیز خبر داد و گفت: این ورزشکاران در سال گذشته موفق به کسب 12 مدال جهانی شدند تا به عنوان هیات برتر استان در زمینه کسب مدال های جهانی انتخاب شویم.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان کرمانشاه همچنین از کسب سه مقام توسط تیم های زیر مجموعه انجمن خبر داد و گفت: تیم های زیرمجموعه انجمن یک مقام قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و یک مقام سومی کسب کردند.

وی همچنین از دعوت 9 ورزشکار هیات انجمن های ورزشی کرمانشاه در رشته های مختلف از جمله سپک تاکرا به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: همگی آن ها به عضویت تیم ملی نیز درآمدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار