مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: ۲۰ درصد از جامعه تحت حمایت استان کرمانشاه مددجویان اهل تسنن هستند.
کد خبر: ۴۵۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 06 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،حسین خدرویسی ، اظهار داشت: کرمانشاه با بیان اینکه این استان متشکل از مردمانی با آیین ها و مذاهب گوناگون است، گفت: تشیع، تسنن، یهودیت، مسیحیت و...از اصلی ترین مذاهب و ادیان مردمان این استان به شمار می رود.

خدرویسی با اشاره به اینکه کمیته امداد حمایت و خدمت رسانی به تمامی اقشار ضعیف و محروم جامعه را برعهده دارد، اظهار کرد: خدمتگزاری به محرومان ونیازمندان با هر مذهب و آیینی رسالت اصلی این نهاد است.

وی یادآوری اینکه هم اکنون  ۵۱ هزار خانوارنیازمند و محروم در استان کرمانشاه با جمعیت ۹۹ هزار و ۸۵۴ نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند، اظهار کرد: این افراد وخانوارها با ادیان، مذاهب و آیین های مختلفی تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲۰ درصد از جامعه مددجویی در استان کرمانشاه شامل ۲۰ هزار و دو نفر را نیازمندانی با مذهب تسنن تشکیل داده و حدود۱۱ درصد از این جامعه تحت حمایت با جمعیتی حدود ۱۰ هزار و ۸۲۳  نفر نیز دارای سایر ادیان همچون مسیحیت، یهودیت و..هستند.

حسین خدرویسی با تاکید بر اینکه ۶۹ هزار و ۲۳ نفر از تعداد مددجویان تحت حمایت در استان دارای مذهب تشیع هستند، افزود: این میزان مددجو نیز حدود ۶۹ درصد از جامعه تحت حمایت در استان را تشکیل داده است.

خدرویسی با بیان اینکه اعطای کمک معیشت، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال، جهیزیه، کمک هزینه درمانی و تحصیلی تنها بخش کوچکی از خدماتی است که این نهاد به مددجویان تحت حمایت ارائه می کند، خاطرنشان کرد: تمامی خدمات کمیته امداد با هدف توانمندی و خودکفایی محرومان و نیازمندان تحت حمایت ارائه می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار