مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه: وضعیت نامناسب برخی اماکن ورزشی به دلیل عدم نظارت است و توجه به برنامه ششم توسعه از ضروریات است واوقات فراغت را تنها فصل تابستان نبینیم
کد خبر: ۴۵۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 05 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ارسلان حسینی در این نشست با اشاره به اینکه مسئولیت پذیری بخش مهمی از کار همه ماست گفت:داشتن عشق و علاقه به کار،در نظر گرفتن رضای خداوند و مردم و همچنین نحوه برخورد با کار و مردم همه و همه موجب تقویت موضوع مهم مسئولیت پذیری می شود.

وی با بیان اینکه ورزش و جوانان به جهت نوع مسئولیت ها و وظایفی که در قبال جامعه دارد،حوزه ای بسیار حساس و مهم است افزود:قطعا با کار روزانه 8 ساعتی نمی توان انتظار داشت به اهداف عالی این حوزه برسیم و اگر امروز در بسیاری از روزها حجم کارها به گونه ای است که تا پاسی از شب باید کار و فعالیت کنیم به همین دلیل است.

حسینی موضوع توجه به برنامه ششم توسعه و داشتن برش یکساله از این برنامه در مسیر تحقق آن را مورد تاکید قرار داد و گفت:در همین زمینه تمام حوزه های ستادی و شهرستان ها باید اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه توسعه ورزش بانوان و جذب بیشتر مادران و کودکان به فاضهای ورزشی استان را ضرورت خواند و گفت:مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه به عنوان بی نظیرترین مجموعه اختصاصی بانوان در کل کشور باید بیش از وضع موجود خانواده ها را به خود جذب کند.

حسینی یکی از مشکلات دیگر در عرصه توسعه ورزش بانوان عدم توجه کافی هیئت های ورزشی و شهرستان ها به این حوزه دانست و گفت:میزان توجه فعلی به این حوزه به هیچ عنوان کافی نیست.

وی در ادامه داشتن برنامه در راستای موضوع غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و حتی مادران و کودکان را خاطر نشان ساخت و گفت:نباید اوقات فراغت را تنها به فصل تابستان محدود کرد،بلکه باید در پایان هر سال،برنامه یکساله اوقات فراغت برای سال بعدی تهیه و برای اجرا در اختیار دستگاههای مجری و مسئولین امر قرار داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛همچنین یکی از دلایل مهم در وضعیت نامطلوب فعلی اماکن ورزشی استان را عدم نظارت و کنترل نحوه نگهداری و استفاده از این مکان ها دانست و خواستار توجه بیشتر به موضوع نظارت شد.

  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار