معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تشدید بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان در ایام تابستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 03 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا مرادی بیستونی ، اظهارکرد: با آغاز دور جدید مسافرت ها در ایام فصل تابستان که در واقع فصل اوقات فراغت دانش آموزان و بعضا تعطیلات خانواده هاست، اداره کل میراث فرهنگی استان با همکاری دیگر دستگاه های مرتبط اقدام به تشدید بازدیدهای نظارتی خود از تاسیسات گردشگری استان کرده است.
 
وی ادامه داد: هدف از انجام این بازدیدها، ارائه خدمات بهتر به گردشگران و جلب رضایت آنها برای سفر مجددشان به استان در آینده است.
 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در این بازدیدهای نظارتی علاوه بر کارشناسان و بازرسان معاونت گردشگری استان، کارشناسان و بازرسانی از ادارات بهداشت، تعزیرات حکومتی، امور اصناف، پلیس اماکن و... حضور دارند.
 
مرادی بیستونی تصریح کرد: این بازدیدهای نظارتی به صورت دوره ای و مستمر از کلیه هتل ها، هتل آپارتمانها، مهمانپذیرها، کمپ های موقت و دائمی، رستورانها، دفاتر خدمات گردشگری، آژانس های مسافرتی، مجتمع های تفریحی توریستی، غذاخوری های بین راهی و ... انجام می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: تامینبعد سلامت گردشگران از نکات اساسی و کلیدی در صنعت گردشگری است که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با انجام این نظارت ها در این راستا گام بر می دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار