فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه،از مدیر قضائی استان با عنوان " مدیر انقلابی " یاد کرد
کد خبر: ۴۵۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 29 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی دادگستری،جلسه شورای عالی قشر بسیج کارمندان با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ، مدیران استان و رئیس کل دادگستری در سالن جلسات دادگستری برگزار شد.

 سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه از خادمان دستگاه قضائی استان به جهت خدمات آنها تقدیر کرد.

وی از مدیریت قضائی استان با عنوان " مدیر انقلابی " یاد کرد و گفت: مواضع انقلابی رئیس کل محترم دادگستری استان ستودنی و قابل تقدیر است که همین مواضع از بروز بسیاری چالشهای قضائی و حتی امنیتی استان پیشگیری کرده است و خوشبختانه با شناختی  که از نیروهای این دستگاه مهم و تاثیر گذار داریم غالبا حائز این روحیه ارزشمند انقلابی هستند.

وی جایگاه قضا را بسیار برجسته خواند و گفت رسول اکرم (ص) اجر توجه و احقاق برای یک تظلم خواهی را همنشینی با خود در بهشت بیان کرده اند و اگر دقت کنیم می بینیم که گاهی یک حکم حتی می تواند مسیر تاریخ را هم عوض کند.

سردار ریحانی در ادامه برای این مثال واقعه عظیم عاشورا را بیان کرد و گفت این واقعه ، حاصل حکم یک قاضی بود و از اینجا می شود فهمید چقدر این منصب در نظام اسلام جایگاه والایی دارد.

ایشان رضایتمندی مراجعین به دستگاه قضائی را بستر ساز خوشبینی به نظام و امنیت اجتماعی بر شمرد و گفت قضات اعتقادی و انقلابی در این مهم نقش انکار ناپذیری دارند.

در ادامه دکتر عدالت خواه  رئیس کل دادگستری استان و رئیس شورای قشر بسیج کارمندی استان کرمانشاه ، طی سخنانی یادآور شد: شهید بهشتی در بنیانهای فکری و اجتماعی و مبارزه با افکار التقاطی نقشی ماندگار و اساسی دارد که شناخت ابعاد مختلف شخصیت ایشان نیازمند واکاوی های جدی است و یک ضرورت برای همه دلسوزان نظام و بویژه برای نسلهای جدید.

دکتر عدالت خواه یکی از خصایص شخصیت و مختصات فکری ایشان که می تواند برای جامعه امروز مفید باشد را شناخت مواضع تولی و تبری پیرامون اسلام و انقلاب و ارزشها عنوان کرد که امروز برای شناخت پروژه نفوذ از اهمیت بالایی برخوردار است و باید الگوی فکری و عملی آن شهید سعید نقشه راه همه ما باشد برای دفاع از حریم ولایت و مواضعی که فضا غبار آلود می شود و نیاز به دقت و تشخیص دقیق هست.

لازم به ذکر است در این مراسم که در آستانه هفته قوه قضائیه برگزار شد از دکتر عدالت خواه رئیس کل دادگستری استان به پاس زحمات تاثیر گذار در ریاست شورای قشر بسیج کارمندی استان تقدیر بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار