رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت:هنرمند انقلابی نمیتواند در برابر ظلم بی تفاوت باشد ودربرابر جنایاتی که اکنون به دست آمریکا و ایادی آن رقم می خورد بی تفاوت باشد.
کد خبر: ۴۵۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 29 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، عباس سروری رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه، تیرماه را تابلوی جنایات آمریکا در ایران دانست و گفت: ترور نافرجام مقام معظم رهبری، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی ، بمباران شیمایی سردشت، ترور شهید کجویی رییس زندان اوین و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی را که طی آن 290 نفر از هموطنان بی دفاع شهید شدند را تنها گوشه ای از جنایات شیطان بزرگ و ایادی استکبار و منافقین کوردل در تیر 1360 دانست.

سروری وهابیت تکفیری و جنایات داعش در منطقه را کپی برداری از اعمال ننگین منافقین در دهه60 دانست.

وی ایران را قربانی اصلی تروریسم  خواندو اظهار داشت:هنرمند انقلابی و متعهد نمی تواند در برابر این همه جنایاتی که اکنون به دست آمریکا و ایادی آن در جهان علیه بشریت رقم می خورد بی تفاوت باشد.

وی وظایف هنرمندان را در این برهه از زمان را بسیار مهم شمرد و تصریح کرد: پایمردیهایی که مردم کرمانشاه به عنوان سمبل مقاومت  در دوران دفاع مقدس داشتند درس بزرگی برای تاریخ است که هنرمندان باید با آثار هنری برای همیشه تاریخ ثبت کنند.

این مقام فرهنگی ترویج آثار هنرمندان در تمام رشته ها به ویژه در حوزه مکتوبات را از مهمترین سیاستهای حوزه هنری معرفی کرد.

در ادامه تنی چند از شاعران متعهد و انقلابی اشعار انتقادی و اعتراضی خود را علیه مدعیان حقوق بشرقرائت کردند.  

در این مراسم از کتاب همسایه خدا ترجمه منظوم خطابه غدیر اثر اصغر عظیمی مهر از شاعران مطرح کشور، با حضور نویسنده این مجموعه و صاحبان اندیشه و قلم رونمایی شد.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار