رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های طب اسلامی گفت: عدم تبادل انرژی بین اعضای خانواده در جامعه ما وجود دارد، دشمن تلاش می کند تا همه اتفاقات روحی ما تحت الشعاع قرار گیرد و باعث افزایش سن ازدواج در ایران شده وخانواده ایرانی در حال از دست رفتن است .
کد خبر: ۴۴۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 29 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، علیرضا ابوالفضلی امرو در همایش "خانواده و ارتقاء سلامت روانی – اجتماعی" که در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، افزود:سطح مهارت در جامعه ما بسیار پایین است ولی  تب مدرک گرایی  بسیار بالاست و این درحالیست که خودمان آب در آسیاب دشمن می ریزیم .

وی ابراز داشت:یکی از مشکلات در جهان امروز این است که انسان‌ها بیش از آنکه به "چطور خوشبخت شویم" بپردازند به "چطور موفق شویم" می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی به شاخصه‌های بزرگ جهان دقت می‌کنیم نیازمند کسانی هستیم که از اشتباه عاری باشند، ۱۱۸ هزار و ۵۰۰ اثر علمی در جهان به ۲۸ زبان در مورد امیر مومنان (ع) ترجمه شده است در حالیکه تیمی ۸۰ نفره در یونسکو کار مطالعاتی ویژه‌ای در سازمان ملل درباره شخصیت حضرت علی (ع) را دنبال می‌کنند و می خوانند ببینند که چطور علم امیر مونان (ع) را با مِتد روز هماهنگ کنند و به عنوان خوراک به خانواده‌ها بدهند.

ابوالفضلی اظهار داشت:خوش بینی می تواند روح را آرام نگه دارد و بهداشت روح را تا ۴۰ درصد تضمین کند که متاسفانه خوش بینی در بسیاری از افراد ضعیف است. قضاوت نکردن نیز ویژگی ضروری است متاسفانه ما خیلی راحت در مورد مردم قضاوت می کنیم.

به گفته این مسئول: افسردگی مزمن سبب بروز بیماری های جسمی نیز می شود، تومورهای سرطان سینه در بانوان زیاد شده است اینان افرادی هستند که خودخوری می کنند حساسیت دارند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار