مسؤول ستاد ثبت‌نام مدارس استان کرمانشاه با اشاره به شروع ثبت‌نام سال تحصیلی ۹۶-۹۷، گفت: ثبت‌نام مدارس از روز گذشته آغاز و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۴۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 29 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،جواد یاری ، اظهار داشت: طبق تقویم آموزش و پرورش ثبت‌نام از دانش‌آموزان باید اول تیر‌ماه آغاز می‌شد که به علت تلاقی با تعطیلات پایان ماه رمضان، عملا از روز گذشته آغاز شده و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.

مسؤول ستاد ثبت‌نام مدارس استان کرمانشاه با اشاره به معرفی کلاس اولی‌ها از اول خرداد‌ماه برای ثبت‌نام اولیه در مدرسه و معرفی به پایگاه‌های سنجش سلامت، گفت: 30 هزار و 304 نفر در سال تحصیلی پیش‌رو در استان کرمانشاه به کلاس اول می‌روند.

وی به افزایش بیش از چهار هزار نفری دانش‌آموزان استان در مقطع ابتدایی اشاره و بیان کرد: 169 هزار و 922 نفر در سال تحصیلی‌جاری در مدارس ابتدایی استان ثبت‌نام می‌کنند.

یاری تعداد کل دانش‌آموزان استان کرمانشاه برای سال تحصیلی آینده را  315 هزار و 854 دانش‌آموز اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام میان‌ پایه‌ها اگر قصد تغییر مکان محل تحصیل را نداشته باشند، بدون حضور اولیا و دانش‌آموز انجام می‌شود.

این مسؤول درباره ثبت‌نام مقاطع دبیرستانی، اضافه کرد: ثبت‌نام در مقطع متوسطه دوره اول و دوم از روز گذشته تا پایان تیر‌ماه انجام می‌شود.

وی درخصوص شرایط ثبت‌نام در مدارس هیأت امنایی، بیان کرد: ثبت‌نام در مدارس هیأت امنایی باید براساس محدوده مدرسه باشد و  مطالبه شهریه در این مدارس کاملا قانونی است.

وی با تاکید به نصب پوستر شهریه مدارس غیردولتی در تابلوی اعلانات مدرسه، متذکر شد: مشارکت و کمک خانواده‌ها در مدارس اختیاری است و دلیلی برای ثبت‌نام نیست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار