غلامرضا نصوری در گفتگو با تابناک:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:۲۸ هزار حامی نیک اندیش حمایت از ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول "طرح محسنین" در استان کرمانشاه را برعهده دارند.
کد خبر: ۴۴۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 29 June 2017
غلامرضا نصوری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:یکی از خانواده های معظم شهدا در استان کرمانشاه بیش از ۳۵۰ میلیون ریال به صورت نقد به ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول "طرح محسنین" اهدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: کمک این خانواده معظم شهیدبه مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر بود که کمک این خانواده معزز به حساب ۱۰ خانوار نیازمند یتیم و محسنین در استان واریز شده است.

نصوری تصریح کرد: خانوارهای ایتام و محسنینی که از کمک این خانواده نیکوکار بهره مند شده اند دارای مشکلات خاص درمانی، جهیزیه، تحصیل و .. بوده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اظهار داشت:طرح های اکرام ایتام و اکرام فرزندان"محسنین" از طرح های مشارکتی کمیته امداد به شمار می روند که با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین غیر یتیم دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده اجرا می شود و هم اکنون این طرح ها در کمیته امداد استان کرمانشاه با حمایت حامیان نیکوکار از هفت هزار و ۶۳۶ یتیم و فرزند خانوار مشمول "طرح محسنین" اجرا می شود.


غلامرضا نصوری در پایان ابراز داشت:در سال ۹۵ حامیان بیش از ۱۱۷ میلیارد ریال کمک نقدی وغیر نقدی به ایتام و فرزندان محسنین در استان کمک کردند وامسال این میزان کمک با همت حامیان به بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کند.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار