حیدر کرمی در گفتگو با تابناک:
معاون اداری و مالی شهرداری کرمانشاه گفت:پرداخت عوارض توسط همشهریان عزیز یکی از پایدارترین منابع درآمدی سالم در حوزه مدیریت شهری جهت عمران و آبادانی شهر خواهد بود .
کد خبر: ۴۴۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 29 June 2017
مهندس حیدر کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با پیشنهاد شهردار محترم تخفیفات ویژه خوش حسابی برای شهروندان مصوب شد  .

وی خاطر نشان کرد: قطعاً توسعه و پیشرفت کرمانشاه زمانی تحقق خواهد یافت که شهروندان عزیز با پرداخت به موقع عوارض نقش چشمگیری در پیشرفت شهر در کنار شهرداری به عنوان نهادی مردمی و مهمترین سازمان خدمات  دهنده در حوزه مدیریت شهری داشته باشد .

معاون اداری و مالی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد : با پیشنهاد  شهردار کرمانشاه و موافقت شورای اسلامی شهر شهروندانی که نسبت به پرونده توافقات خود در مناطق و نیز صدور پروانه ساختمانی تفکیک عرصه و اعیان و بهای خدمات نخاله های ساختمانی تا تاریخ 31/6/96 اقدام نمایند از 20% تخفیفات خوش حسابی بهره مند خواهند شد .

وی افزود : همچنین شهروندانی که نسبت به پرداخت نقدی جرایم کمیسیون ماده صد اقدام نمایند از 50% تخفیف عوارض پذیره بهره مند می شوند .

وی تاکید کرد : برای زندگی مطلوب در شهر و ارائه خدمات مناسب نیازمند کمک و مشارکت شهروندان هستیم و پرداخت عوارض می تواند در ارائه خدمات با کیفیت بالا تاثیر مناسبی در عمران شهرداشته باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار