توحید آل آقا در گفتگو با تابناک:
"کلاس کو؟" عنوان وب سایتی است که توسط تیم دانشجویی جهت مدیریت و تبلیغات کلاسهای آموزشی در زمینه های مختلف طراحی شده است.‌
کد خبر: ۴۴۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 29 June 2017
توحید آل آقا امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:  "کلاس کو؟" وبسایتی است که امکان تبلیغات و ثبت آگهی برای آموزشگاه های مختلف را فراهم می کند.

وی افزود: ما با آموزشگاه های مختلف از جمله آموزشگاه های درسی، فنی و حرفه ای و ورزشی قراداد بسته و یک سری ابزارها در وبسایت در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

سرپرست تیم دانشجویی وب سایت *کلاس کو* : مسئولین آموزشگاه ها با استفاده از ابزارهای وبسایت می توانند مدیریت کلاس و تبلیغات آموزشگاه خود را در سایت انجام دهند.

این دانشجوی رشته نرم افزار افزود: با وجود این وبسایت هم تبلیغات آموزشگاه ها راحت تر و منسجم تر شده و هم افرادی که به دنبال آموزشگاه هستند به راحتی می توانند به آموزشگاه و کلاس های دلخواه خود دسترسی پیدا کنند.

آل آقا خاطرنشان کرد: در قبال این خدمات درصدی از شهریه آموزشگاه ها را دریافت می کنیم.

وی با بیان اینکه تیم چهار نفره طراحی و اجرای این وبسایت را برعهده داشته است، گفت: در کنار من نرگس شهریاری به عنوان گرافیست، زهرا پاشایی به عنوان بازاریاب و مهسا بهره مندیان در بخش تولید محتوا در این طرح همکاری داشته اند.

آل آقا با بیان اینکه دانشجوی جهاد دانشگاهی است، گفت: این امر موجب شد تا با راه اندازی شتاب دهنده "تیک" در محیط دانشگاه از همان ابتدا از نزدیک با محیط شتاب دهنده و فعالیت های آن آشنا باشم.

 این دانشجوی رشته نرم افزار با بیان اینکه کارآفرینان در ابتدای کار بسیار بی تجربه هستند، اظهار کرد: یک کارآفرین و صاحب ایده در ابتدای کار با محیط کسب و کار آشنا نبوده و بسیار بی تجربه است و نیاز است تا با مشاره و نشان دادن راه، آنها را در مسیر درست هدایت کرد.

وی افزود: خوشبختانه شتاب دهنده " تیک" این خدمت را ارائه کرد و منتورهایی (مربی و مشاور)  که در شتاب دهنده حاضر شدند راهنمای خوبی برای استارت آپ ها بودند.

آل آقا تصریح کرد:  علاوه بر خدمات منتوری، شتاب دهنده محیط کار و سایر امکانات را نیز برای ما فراهم کرد و در مرحله بعد سرمایه گذاری نقدی هم در صورت پذیرش طرح در شتاب دهنده، صورت خواهد گرفت که مشکل اصلی استارت آپ ها نیز همین تامین اعتبار است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار