با تلاش ماموران پلیس اطلاعات کرمانشاه دو جاعل چک پول های تقلبی در این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۴۴۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 29 June 2017
خبرنگاران کرمانشاه, [28.06.17 01:56]
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پایگاه خبری پلیس- سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر حضور دو جوان مشکوک در یکی از محلات شهر کرمانشاه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

سردار امان اللهی افزود: با انجام اقدامات ویژه پلیسی و کنترل محله ماموران موفق به شناسایی آنها در داخل یک دستگاه پراید شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین خودرو، تصریح کرد: در بازرسی از خوردو تعداد 425 قطعه چک پول 500 هزار ریالی کشف گردید.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمین پس از تشکیل پرونده به همراه دویست و دوازه میلیون و 500 هزار ریال چک پول جعلی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: از همشهریان انتظار داریم که در هنگام رد و بدل کردن چک پول دقت و احتیاط را مبنای کار خود قرار دهند تا دچار فریب کلاهبرداران نشوند، چرا که همواره متخلفانی هستند که سعی در کلاهبرداری از مردم دارند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: از عموم مردم می خواهیم که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را به 110 گزارش تا در کم ترین زمان ممکن به مشکلات و گزارشات رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار