مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از انجام 10 هزار مورد بازدید از مراکز تهیه، فرآوری، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در استان طی ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 29 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه،  دکتر نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: در قالب طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان 33 اکیپ ثابت و سیار روزانه در دو شیفت کاری بر فعالیت مراکز تهیه،  فرآوری،  نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در استان کار نظارت و بازرسی بهداشتی را انجام دادند.

وی با اشاره به انجام 6 هزار و 222 نفر_ساعت کار بازرسی انجام شده در قالب این طرح، افزود: در طرح مذکور بالغ بر 5 تن و 405 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی ناسالم از مراکز فوق کشف، ضبط و از چرخه مصرف مردم خارج گردید. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: در بازرسی های صورت گرفته و از مجموع فرآورده های خام دامی کشف و ضبط شده 3 هزار و 225 کیلوگرم مربوط به مراکز عرضه و 2 هزار و 180 کیلوگرم مربوط به کشتارگاه ها و مراکز بسته بندی استان بوده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در زمینه برخورد با واحدهای  متخلف نیز 18 مورد به مراجع قضایی معرفی و 4 مورد نیز پلمب شدند.

دکتر پرور تعداد مراکز تهیه،  فرآوری،  نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در استان کرمانشاه را یک هزار و 982 واحد اعلام کرد و گفت: طی ماه مبارک رمضان و در قالب طرح تشدید نظارت های بهداشتی 10 هزار و 35 مورد بازدید از مراکز فوق انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از شهروندان خواست که حتما گوشت و فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه و از خريد کشتار غیرمجاز جدا خوددارى نمايند و همچنین هرگونه تخلف را از طريق شماره تماس چهاررقمی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ميان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار