مديركل دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري بر تسريع در معرفي و پرداخت تسهيلات مشاغل خانگي به متقاضيان از سوي دستگاه هاي اجرايي ذيربط و بانك تاكيد كرد.
کد خبر: ۴۴۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 28 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر شريف خسروي در جلسه ساماندهي ارائه تسهيلات به مشاغل خانگي كه با حضور مسئولين دستگاه هاي ذيربط در محل استانداري تشكيل شد، افزود: 3 ميليارد و 200 ميليون تومان تسهيلات جهت اجراي طرح هاي مشاغل خانگي به استان تخصيص يافته است كه هم بانك عامل يعني رفاه و هم 3 دستگاه مرتبط صنعت،معدن و تجارت و جهادكشاورزي و ميراث فرهنگي و گردشگري بايد نهايت اهتمام خود را براي تسريع در معرفي طرح ها و پرداخت اين تسهيلات بكار گيرند.

 وي اظهار داشت: اين تسهيلات با كارمزد 4 درصد مي باشد لذا با توجه به مشكل بيكاري در استان تسريع در پرداخت آن به متقاضيان ضروري است.

وي بيان داشت: اين تسهيلات به كساني كه به دنبال ايجاد شغل خانگي هستند، پرداخت مي شود لذا دستگاه هاي مرتبط در معرفي طرح ها به بانك و همچنين بانك عامل يعني رفاه در پرداخت تلاش هاي خود را افزايش دهند  تا تسهيلات به موقع در استان جذب گردد.

خسروي تاكيد كرد: بخشي از اين تسهيلات به دستگاه هاي حمايتي همچون كميته امداد، بهزيستي و سازمان زندان ها اختصاص يافته كه مسئولين اين دستگاه ها نيز بايد در اجراي معرفي طرح ها به بانك تلاش و جديت خود را افزايش دهند لذا اگر ظرف يك هفته نتوانند تسهيلات را جذب كنند اين تسهيلات به ديگر دستگاه ها اختصاص پيدا خواهد كرد.

وي گفت: دستگاه هاي مرتبط موظف هستند تا ضمن بررسي صلاحيت متقاضيان حداكثر تا يك هفته نسبت به معرفي 10 درصد سهيمه بيش از اعلام شده متقاضيان واجد الشرايط به بانك رفاه اقدام كنند و بانك هم موظف است كه در چارچوب توافق نامه نسبت به ارائه تسهيلات اقدام نمايد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار