مسئول بسیج دانش‌آموزی کرمانشاه گفت: امسال بیش از ۴ هزار دانش‌آموز در اردوهای جهادی استان کرانشاه شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 28 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،برومند کشتمند  با بیان اینکه این اردوها در دوره‌های 10 روزه برگزار می‌شود اظهار داشت: امسال بیش از 4 هزار دانش‌آموز در اردوهای 
جهادی استان کرمانشاه شرکت می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کرمانشاه از برگزاری افتتاحیه این مراسم در 11 تیرماه خبر داد و گفت: این اردوها از 11 تیرماه آغاز و تا 45 روز ادامه دارد.

کشتمند با اشاره به اینکه هر دانش‌آموز می‌تواند در یک دوره اردویی شرکت کند، بیان کرد: در هر ناحیه دو اردوگاه ثبت نام از پسران و دختران را برعهده دارد.

وی اولویت معرفی مناطق محروم برای حضور جهادگران را با آموزش‌ و پرورش دانست و گفت: آموزش‌ و پرورش با شناسایی مناطق محروم و معرفی آنها به بسیج سازندگی در این امر با یکدیگر مشارکت دارند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کرمانشاه با بیان اینکه امسال 600 میلیون تومان اعتبار به این امر اختصاص یافته است، عنوان کرد: هدف از برگزاری این اردوها مشارکت دانش‌آموزان در کارهای گروهی، آموزش و یادگیری حرفه، پذیرش مسئولیت و پرکردن اوغات فراغت است.کشتمند از پوشش بیش از 500 آموزشگاه در این طرح خبر داد و افزود: ایزوگام، تعمیر میز و نیمکت، نقاشی محیط آموزشگاه و رنگ‌آمیزی کلاس‌های درس از جمله اقداماتی است که در این اردوها انجام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه روزانه دانش‌ آموزان در این طرح اظهار کرد: برنامه‌ها از ساعت 8 صبح آغاز و تا 12 ظهر طول می‌کشد و پس از برگزاری کلاس آموزشی، اقامه نماز جماعت ظهر و ناهار روز کاری به پایان می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار